1x | | ekspert iz izkušenj, odnos, dialog, učni proces, Soustvarjanje, dogovor o sodelovanju, epidemija covida-19, partnerstvo med šolo in domom, sodelovanje učiteljic in staršev, vloga filma., varno okolje, učitelj, obporodno obdobje, kontekstualni dejavniki, nujni carski rez, porod, razredna klima, medvrstniški odnosi, šolanje na daljavo, učenec, mediji, film, pogovor, intimni odnosi, Diagnoza rak na dojki, socialna pedagogika, šola, Nosečnost, nasilje, participacija, krizne situacije, specialne enote, poklici, svobodna odločitev, mama, šolska klima, poliamorija, nemonogamija, eksperimentiranje, mladi, aseksualnost, nougamy, nebinarnost, stigma, seksualna usmerjenost, otroci in mladostniki, kontekst uporabe dotika, nudenje pomoči, ustreznost odziva, prepoznavanje travme, travma, vloga učiteljic, kompetentnost učiteljic, zaposlovanje, negotovosti, študenti, Socialna pedagogika, Osnovnošolski učitelji, Psihične travme pri otrocih, Heteroseksualnost, zaviralni dejavniki, spodbujevalni dejavniki, odhod iz intimnopartnerskega razmerja, Spolnost, seksualnost, spolno delovanje, privolitev, nadzorovanje ženske spolnosti, ženska spolnost, stres, strategije soočanja s stresom, spremembe po 65. letu, podporne vloge, pozna odraslost, partnerski odnosi, zadovoljstvo v življenju, starostni stereotipi, nasilje nad ženskami, dotik v vzgojnem in psihosocialnem delu, kompleksnost dotika, razumevanje in uporaba dotika, zakonska podlaga, pravice zaposlenih, potrebe (bodočih) učiteljic, razredni pouk, učiteljice začetnice, supervizija, poklicni stres, pedagoške delavke, podpora vodstva, zaščita delavk, nasilje staršev, smernice za uporabo dotika |