Numbers

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Janez Jerman

Together there are 197 keywords, that are appearing 238 times.
23 of them (11.68 % of all) appear more than once, together appearing 64 times (26.89 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
7x10.94%specialni in rehabilitacijski pedagogi
6x9.38%stres, inkluzija
3x4.69%osebe z motnjami v duševnem razvoju, spolnost, samopodoba, motnje v duševnem razvoju, otroci s posebnimi potrebami
2x3.13%osebnostne lastnosti, specifične učne težave, mladostništvo, čustvena inteligentnost, kvaliteta življenja, posledice, specialni in rehabilitacijski pedagog, depersonalizacija, Downov sindrom, družina, poklicni stres, pomoč, učenci s posebnimi potrebami, čustvena izčrpanost, poklicna izgorelost
1xduševne motnje, spremembe psiholoških značilnosti, oblike pomoči, adolescenti, otroc, stresogeni dejavniki, strategije spoprijemanja, levkemija pri otrocih, igrače, igra, socialna anksioznost, kognitivni procesi, komunikacija, specialno-rehabilitacijski pedagoški pristop, vidiki in pogledi študentov in študentk, sodelovanje s starši, individualiziran program, spremljevalci, otrok s cerebralno paralizo, komunikacijska matrika, integracija, Sorojenci oseb s posebnimi potrebami, sodobna glasba, vzgojitelji, starši, nevladne organizacije, govorno-jezikovna komunikacija, dodatna strokovna pomoč, študij specialne in rehabilitacijske pedagogike, ponovna vključitev v šolo, duševni procesi, čustveni procesi, razlike med državami, paraolimpijske igre, težave s spominom, lažja motnja v duševnem razvoju, osnovne šole s prilagojenim programom, športniki invalidi, motivacijski procesi, sorojenci, učitelji, stališča, socialne igre, socialne veščine, usmerjanje otrok, identificiranje, starševska vzgoja, otroci, študija primera, zgodnja obravnava, selektivni mutizem, komunikacijska anksioznost, večkriterijsko odločanje, observatorij, izbira lokacije, kras, geografski informacijski sistemi (GIS), geomagnetizem, socialna fobija, pomoč otrokom, geofizika, vprašalnik, odrasli, negativna in pozitivna čustva, prilagoditev, delavnice, pomoč in podpora, likovni materiali in pripomočki, urejenje, posledice bolezni in zdravljenja, socialnopedagoška pomoč, spomin, učenje, čustva, nadarjeni učenci, institucionalno bivanje, likovna terapija, osebe s posebnimi potrebami, socializacija, adaptacija, nenadna izguba vida, osebe s slepoto in slabovidnostjo, pridobljena slepota in slabovidnost v odraslosti, postopna izguba vida, ovire, pravica do spolnosti, učenci s pomanjkljivo pozornostjo in hiperaktivnostjo (ADHD), učna neuspešnost, motnja pozornosti in hiperaktivnost (ADHD), odgovornost, downov sindrom, težje motnje v duševnem razvoju, dejavniki delovnega zadovoljstva, možgani, anksioznost, motnje avtističnega spektra, porajajoča se pismenost, merske karakteristike, motnja pozornosti in hiperaktivnosti – ADHD, dejavniki poklicnega stresa, požiranje, motnje požiranja, vzgojitelj, življenje v skupnosti, zmerne motnje v duševnem razvoju, duhovnost, psihično blagostanje, teorija samodeterminacije, delovno zadovoljstvo, odzivi staršev, razvojna ambulanta s centrom za zgodnjo obravnavo, mobilna specialno pedagoška služba, dodatna strokovna pomoč v vzgojno-izobraževalnem programu s prilagojenim izvajanjem, soočanje staršev, proces sprejemanja, rezilientnost, pandemija, covid-19, prilagojen program vzgoje in izobraževanja z nižjim izobrazbenim standardom, covid-19., Izgorelost, mobilni učitelj za dodatno strokovno pomoč, osebna izpolnitev, delovna motivacija, značilnosti otrok, program s prilagojenim izvajanjem in dodatno strokovno pomočjo, predšolski otroci, dejavniki, javni vrtec, čustvene težave, vedenjske težave, razvijanje pozitivne samopodobe, čustveno opismenjevanje, delavnice s socialno-interakcijskimi igrami, študij primera, -motnje avtističnega spektra, odrasle osebe z motnjami v duševnem razvoju, profesionalna etika, avtistične motnje, metoda Floortime, zaljubljenost, ljubezen, neuspešni nadarjeni, Rettov sindrom, socialna integracija, trajnost znanja, tesnoba, Prader-Willijev sindrom, osebe z zmernimi težjimi in težkimi motnjami v duševnem razvoju, mobilna služba, timsko delo, osnovna šola, senzomotorična integracija, samozagovorništvo, opolnomočenje, ocenjevanje kakovosti življenja, poškodbe možganov, nasilje, zlorabe, neprilagojeno vedenje, prostovoljstvo, moteče vedenje, številske in prostorske predstave, izguba, strategoje pomoči, učitelji razrednega pouka, primerjava, matere otrok s posebnimi potrebami, strategije, aktivnosti, žalovanje otrok, otroci z motnjami v duševnem razvoju, psihosocialne težave, prehod/tranzicija