Numbers

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Janez Jerman

Together there are 210 keywords, that are appearing 257 times.
26 of them (12.38 % of all) appear more than once, together appearing 73 times (28.4 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
7x9.59%specialni in rehabilitacijski pedagogi, stres
6x8.22%inkluzija
3x4.11%otroci s posebnimi potrebami, osebe z motnjami v duševnem razvoju, spolnost, motnje v duševnem razvoju, samopodoba, specialni in rehabilitacijski pedagog, poklicna izgorelost
2x2.74%poklicni stres, pomoč, depersonalizacija, čustvena inteligentnost, Downov sindrom, čustvena izčrpanost, specifične učne težave, posledice, Izgorelost, učenci s posebnimi potrebami, družina, anksioznost, kvaliteta življenja, mladostništvo, socialna anksioznost, osebnostne lastnosti
1xkomunikacija, igrače, vidiki in pogledi študentov in študentk, igra, adolescenti, razlike med državami, študij specialne in rehabilitacijske pedagogike, čustveni procesi, kognitivni procesi, spremembe psiholoških značilnosti, oblike pomoči, motivacijski procesi, duševni procesi, duševne motnje, specialno-rehabilitacijski pedagoški pristop, osnovne šole s prilagojenim programom, sodobna glasba, likovni materiali in pripomočki, vzgojitelji, starši, nevladne organizacije, prehod/tranzicija, trajnost znanja, tesnoba, neuspešni nadarjeni, Rettov sindrom, socialna integracija, Sorojenci oseb s posebnimi potrebami, integracija, težave s spominom, dodatna strokovna pomoč, lažja motnja v duševnem razvoju, otroc, športniki invalidi, govorno-jezikovna komunikacija, komunikacijska matrika, individualiziran program, sodelovanje s starši, spremljevalci, otrok s cerebralno paralizo, paraolimpijske igre, ovire, zgodnja obravnava, študija primera, identificiranje, usmerjanje otrok, izbira lokacije, otroci, starševska vzgoja, osebe s posebnimi potrebami, socializacija, odrasli, vprašalnik, učitelji, stališča, pomoč otrokom, geofizika, geomagnetizem, geografski informacijski sistemi (GIS), socialna fobija, komunikacijska anksioznost, observatorij, socialne igre, socialne veščine, selektivni mutizem, likovna terapija, institucionalno bivanje, Prader-Willijev sindrom, socialnopedagoška pomoč, spomin, učenje, urejenje, posledice bolezni in zdravljenja, večkriterijsko odločanje, strategije spoprijemanja, kras, levkemija pri otrocih, ponovna vključitev v šolo, sorojenci, negativna in pozitivna čustva, pridobljena slepota in slabovidnost v odraslosti, postopna izguba vida, nenadna izguba vida, adaptacija, osebe s slepoto in slabovidnostjo, nadarjeni učenci, prilagoditev, delavnice, pomoč in podpora, čustva, stresogeni dejavniki, metoda Floortime, osebna izpolnitev, delovna motivacija, delovno zadovoljstvo, teorija samodeterminacije, mobilni učitelj za dodatno strokovno pomoč, značilnosti otrok, predšolski otroci, dejavniki, javni vrtec, program s prilagojenim izvajanjem in dodatno strokovno pomočjo, dejavniki delovnega zadovoljstva, možgani, odgovornost, porajajoča se pismenost, merske karakteristike, zmerne motnje v duševnem razvoju, motnja pozornosti in hiperaktivnost (ADHD), učna neuspešnost, motnje avtističnega spektra, težje motnje v duševnem razvoju, downov sindrom, učenci s pomanjkljivo pozornostjo in hiperaktivnostjo (ADHD), covid-19., prilagojen program vzgoje in izobraževanja z nižjim izobrazbenim standardom, dejavniki zadovoljstva, Socialna fobija, Otroci z učnimi težavami, učenci s specifičnimi učnimi težavami, zadovoljstvo, delovno mesto, raziskava, Zadovoljstvo na delovnem mestu, Vzgoja in izobraževanje oseb s posebnimi potrebami, poklic specialnega in rehabilitacijskega pedagoga, učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja, medosebne težave, odzivi staršev, razvojna ambulanta s centrom za zgodnjo obravnavo, mobilna specialno pedagoška služba, dodatna strokovna pomoč v vzgojno-izobraževalnem programu s prilagojenim izvajanjem, soočanje staršev, proces sprejemanja, rezilientnost, pandemija, covid-19, duhovnost, psihično blagostanje, osnovna šola, profesionalna etika, avtistične motnje, Pedagogi, senzomotorična integracija, matere otrok s posebnimi potrebami, strategije, strategoje pomoči, učitelji razrednega pouka, primerjava, odrasle osebe z motnjami v duševnem razvoju, -motnje avtističnega spektra, ljubezen, pravica do spolnosti, osebe z zmernimi težjimi in težkimi motnjami v duševnem razvoju, mobilna služba, zaljubljenost, študij primera, razvijanje pozitivne samopodobe, čustveno opismenjevanje, delavnice s socialno-interakcijskimi igrami, aktivnosti, psihosocialne težave, čustvene težave, vedenjske težave, neprilagojeno vedenje, prostovoljstvo, motnje požiranja, požiranje, življenje v skupnosti, vzgojitelj, motnja pozornosti in hiperaktivnosti – ADHD, dejavniki poklicnega stresa, moteče vedenje, zlorabe, številske in prostorske predstave, izguba, žalovanje otrok, otroci z motnjami v duševnem razvoju, poškodbe možganov, ocenjevanje kakovosti življenja, nasilje, samozagovorništvo, opolnomočenje, timsko delo