Numbers

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Sanja Berčnik

Together there are 159 keywords, that are appearing 209 times.
24 of them (15.09 % of all) appear more than once, together appearing 74 times (35.41 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
7x9.46%predšolska vzgoja
6x8.11%družina
4x5.41%igra, sodelovanje, Predšolska vzgoja, otrok, vzgoja
3x4.05%starši, vrtec, osnovna šola, javni vrtec, vzgojitelj, Odnosi med starši in učitelji, sodelovanje s starši
2x2.7%tvegana igra, dnevna rutina, učenje, poučevanje, samostojnost, inkluzija, gozdna pedagogika, večkulturnost, nasilje, vloga vzgojitelja
1xvzgojni ukrep, montessori vrtec, vzgojno ukrepanje, avtoriteta, čebela in čebelarstvo, waldorfski vrtec, uporaba dejavnikov aktivnega učenja, demokratična šola, Družba, alternativno izobraževanje, lokalno okolje, otroci, prostor, učeča se skupnost, gozdni vrtec, profesionalni razvoj, pogovor, kolegialne hospitacije, kompetence, kompetenca napovedne analitike, kotički, materinstvo, svobodna šola, participacija otrok, vloga, metoda dela, razlogi za vpis, očetovstvo, vloga mame, praktično pedagoško usposabljanje, nasilje v družini, sprostitvene dejavnosti, kakovost, izstopajoče vedenje, otroška igra, prva pomoč, COVID-19, program vrtca, kakovost v vzgoji in izobraževanju, koncept Reggio Emilia, zasebni vrtci, profesionalni razvoj učitelja, morala, predšolski otroci, pedagogika montessori, bolnišnični oddelki vrtca, Pedagogika Montessori, vloga očeta, pogledi učiteljev, učenje na daljavo, strokovni delavci - vzgojitelji, Postopno uvajanje, shema za vrednotenje, seznam geometrijskih aplikacij., poučevanje na daljavo, covid-19, prosti čas, kaznovanje, močna področja otrok, vloga otroka, usklajevanje poklicnega in družinskega življenja, sodobna tehnologija, digitalna kompetenca, matematične aplikacije, vloge v družini, uvajanje otroka v vrtec, drugo starostno obdobje, socializacija., socialne veščine., vloga vzgojitelja v šoli, Učenci, prvi razred, Osnovnošolsko učenje in poučevanje, Koliščarji, Vzgoja in izobraževanje oseb s posebnimi potrebami, Najstniki z učnimi težavami učitelji, disgrafija, pomembne najdbe, izkustveno učenje, Ljubljansko barje, družba, Vzgojitelji, norveška predšolska vzgoja, Priseljenci, Inkluzivna vzgoja in izobraževanje, medkulturnost, odzivi učiteljev, vzgojni načrt, medvrstniško nasilje, nasilje v šoli, odnos pedagoških delavcev, otroci priseljenci, finski predšolski sistem, vloga vzgojitelja., slovenska predšolska vzgoja, slovenski predšolski sistem, Avtonomija, vključevanje, Vzgojitelji predšolskih otrok, specifične učne težave, izobraževanje., igrišča, igrala, varnost, učitelj začetnik, kompetence za sodelovanje s starši, Sodelovanje, partnersko sodelovanje, Šolsko nasilje, aktivno očetovstvo, globalizacija, multikulturalizacija, aktivno učenje, individualizacija, koncept, sodelovanje z vrtcem, kurikulum, nestrukturiran material, igrače, spodbuda, trma, načini postopanja ob pojavu trme, nagrada, pohvala, vzgojna metoda spodbujanja, vloga vzgojiteljice, zmanjševanje pojavov trme, zasebni vrtec, socialno-emocionalni razvoj, celostna vzgoja, Pomoč z umetnostjo, gibalni/športni program Mali sonček, gibalni razvoj, gibalna dejavnost, predmetna stopnja