Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Sanja Berčnik

Vseh ključnih besed je 170, ki se skupaj pojavijo 228 krat.
27 ključnih besed (15.88 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 85 krat (37.28 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
7x8.24%predšolska vzgoja
6x7.06%Predšolska vzgoja, družina
5x5.88%sodelovanje, vzgoja
4x4.71%igra, javni vrtec, otrok
3x3.53%osnovna šola, starši, Odnosi med starši in učitelji, vzgojitelj, vrtec, sodelovanje s starši
2x2.35%tvegana igra, večkulturnost, inkluzija, samostojnost, dnevna rutina, vloga vzgojitelja, gozdna pedagogika, poučevanje, učenje, nasilje, Vzgojitelji predšolskih otrok, montessori vrtec, vključevanje
1xgozdni vrtec, metoda dela, profesionalni razvoj učitelja, učeča se skupnost, pogovor, profesionalni razvoj, morala, vzgojno ukrepanje, vzgojni ukrep, pedagogika montessori, avtoriteta, očetovstvo, kompetence, vloga, materinstvo, razlogi za vpis, kakovost v vzgoji in izobraževanju, predmetna stopnja, pogledi učiteljev, uporaba dejavnikov aktivnega učenja, aktivno učenje, multikulturalizacija, individualizacija, globalizacija, zasebni vrtci, alternativno izobraževanje, participacija otrok, koncept Reggio Emilia, waldorfski vrtec, kotički, prostor, demokratična šola, svobodna šola, kolegialne hospitacije, lokalno okolje, sprostitvene dejavnosti, vloga otroka, prosti čas, COVID-19, usklajevanje poklicnega in družinskega življenja, sodobna tehnologija, digitalna kompetenca, kaznovanje, nasilje v družini, otroška igra, prva pomoč, kakovost, praktično pedagoško usposabljanje, bolnišnični oddelki vrtca, močna področja otrok, Pedagogika Montessori, program vrtca, covid-19, matematične aplikacije, shema za vrednotenje, seznam geometrijskih aplikacij., kompetenca napovedne analitike, čebela in čebelarstvo, izstopajoče vedenje, otroci, Postopno uvajanje, strokovni delavci - vzgojitelji, učenje na daljavo, poučevanje na daljavo, predšolski otroci, koncept, vloga očeta, vloga mame, Družba, partnersko sodelovanje, vloga vzgojitelja., slovenska predšolska vzgoja, norveška predšolska vzgoja, finski predšolski sistem, slovenski predšolski sistem, odnos pedagoških delavcev, otroci priseljenci, Avtonomija, Vzgojitelji, Učenci, drugo starostno obdobje, socializacija., Osnovnošolsko učenje in poučevanje, uvajanje otroka v vrtec, socialne veščine., prvi razred, vloga vzgojitelja v šoli, medkulturnost, Inkluzivna vzgoja in izobraževanje, Očetovstvo, oče, sodobni oče, permisivni in avtoritativni vzgojni stil, avtoritarni, Starši, vzgojni stil, počitek, spanje, vzgojni načrt, odzivi učiteljev, Priseljenci, nasilje v šoli, medvrstniško nasilje, otroški vrtci, Šolsko nasilje, Koliščarji, Ljubljansko barje, igrače, nestrukturiran material, Sodelovanje, celostna vzgoja, socialno-emocionalni razvoj, gibalna dejavnost, gibalni/športni program Mali sonček, Pomoč z umetnostjo, Vzgojiteljice predšolskih otrok, kompetence za sodelovanje s starši, vloge v družini, aktivno očetovstvo, sodelovanje z vrtcem, varnost, igrala, učitelj začetnik, igrišča, gibalni razvoj, zasebni vrtec, Najstniki z učnimi težavami učitelji, disgrafija, specifične učne težave, Vzgoja in izobraževanje oseb s posebnimi potrebami, pomembne najdbe, družba, izkustveno učenje, izobraževanje., vzgojna metoda spodbujanja, trma, načini postopanja ob pojavu trme, zmanjševanje pojavov trme, spodbuda, nagrada, vloga vzgojiteljice, pohvala, kurikulum