1x | | Samorastniki, Meta, Zupan, nihilizem, nadčlovek, filozofija v literaturi, Jerofejev, pokrajinska fantastika, spolno nasilje v vojni., večno vračanje, spolna zloraba, Bahtin, novela, ženska v slovenskem filmu, Igor Pretnar, Prežihov Voranc, volja do moči, slovenski film, karnevalizacija, potovanje, hermenevtika, Telo, Guadalupe Nettel, Opraviti z Eddyjem, Édouard Louis, v katerem sem se rodila, duševne motnje, Nina Kokelj, Janice Galloway, Doris Lessing, norost, Miha Mazzini, vživljanje, Andrej Blatnik, Theodor W. Adorno, znanstvena fantastika, sloovenska književnost, Luknje, Cormac McCarthy, odraščanje, mehiška književnost, Cesta, Stanka Hrastelj, Ironie, Poizvedovanje za imenom, Peter Handke, literatura na avstrijskem Koroškem, Jezikovno vprašanje, Še vedno vihar., subkultura, modificirani tradicionalni roman, Ključne besede: sodobni roman, kontrakultura, subpolitika, recepcijska estetika, Hans-Georg Gadamer, modernistischer Roman, Modernismus, Erzähler, (Homo)Erotik, družbene spremembe, tipi moškosti, dvom, sekularizacija, šibkost moških literarnih oseb, posilstvo, Zofka Kveder, literatura margine, transspolna motivika, homoerotična motivika, homoerotična književnost, študije spolov, odnosi med spoloma, antiateizem, novi ateizem, literatura in religija, spolni stereotipi, simbolika, ironija, latinskoameriška književnost, fantastika, magični realizem, literarne študije, magistrska dela, lokalna motivika, moderizem, sodobni evropski roman, rudarska motivika, družbeno kritična tematika, zgodovinski roman, razvojni roman, travma, marginalci, sodobni slvoenski roman, spolne vloge, otroška travma, ženski literarni liki, konverzacija, govorna blokada, fiktivni dialog, govorni položaji, družbeni stereotipi, slovenski roman, recepcija, zvočna knjiga, sterotipi, tematologija, poslušanje, Marjan Tomšič, senegalska književnost, afriške književnosti, postkolonializem, Óštrigéca, literarne teme, literarni motivi, svetovna književnost, Zamrznjeni dekleti, Punčka v ogledalu, Debeluška, lik matere in žene, ženska identiteta, Jasna Blažič, Dominik Smole, avtobiografija, tradicionalne podobe ženskosti, motnje hranjenja, mladinski roman, Družinske parabole, Gojmir Polajnar, branje., skupnost, David Leavitt, Družinski ples, mladinska književnost, medbesedilnost, kratka zgodba, homoseksualnost, (pra)nagoni, etika, karakterizacija, odnos mati – hči, vloga matere, Človek na obeh straneh stene, družinski odnosi, mati in hči, ljudje, živali, 20. st., literatura in okolje, Tujec, Zorko Simčič, vloga ženske, družinska pluralizacija, zapuščina, spolnost, vloga moškega, položaj otroka, Albert Camus, zaljubljenost, evropska književnost, iskanje smisla, posredovanje govora, binarne opozicije, postmoderna, tekoča moderna, materinstvo, Drugi, osebna identiteta, Jana Putrle Srdić, Starec in jaz, interpretativna analiza, (samo)iskanje, družbena vloga, Materinstvo, klasična kriminalka, družbeni odnosi, položaj žensk, socialna neenakost, sodobna kriminalka, Umor Rogerja Ackroyda, Sheila Heti, Nekdo drug, Branko Gradišnik, Po celi ravnini pod nebom, Ana Marwan, poganska mitologija, žrtev, vampir v leposlovju, irska književnost, Bram Stoker, Drakula, Volčje noči, Vampir z Gorjancev, Mate Dolenc, literarne nagrade, mediji, heteronormativnost, Lastna hiša, Deborah Levy, Zabubljena, represivnost, novejša slovenska kratka pripoved, založbe, uveljavljanje, avtor, Križ na gori, Na Klancu, priseljenska književnost, Kot da me ni, Slavenka Drakulič, Ime mi je Sarajevo, migranti, Zoran Knežević: Dvoživke umirajo dvakrat, Vesna Lemaić: Dobrodošli, Ivan!, Vladimir Vekić: Kaj bi ti govoril, Adriana Kuči, Maruša. Da me je strah?, pripovedna struktura, pripovedovalec, literarno vrednotenje, bralna kultura, razpad Jugoslavije, Vitomil zupan, V Elvisovi sobi, Sebastijan Pregelj, Menuet za kitraro, slovenske pisateljice, literarna kritika, primerjalna metoda, Esej o slepoti, José Saramago, nesvoboda, interpretativna metoda, analitična metoda, lik babice, Andreï Makine, Francoski testament, zloraba moči, strah, Ptičja hiša, nadzor, družbena kritika, utopija, portugalska književnost, sodobna književnost, moralni propad, bolezen, slepota, starševstvo, bratsko-sestrski odnosi, Ahmadou Kourouma, Zmote dijaka Tjaža, gimnazija, kultivirani bralec, Alahu ni treba, slovenska proza, Da meje strah?, notranji monolog, partizanska zgodba, empirična literarna veda, literarna interpretacija, tabu teme, fragmentarnost, dialog, pripovedni opis, materinjenje, otroška perspektiva, Otroške stvari, pouk književnosti, afriška književnost, Nathalie Sarraute, Menuet za kitaro, otroštvo, reprezentacija, realizem, naturalizem, morala, objektivizacija, kitajska književnost, Kitajska, transseksualnost, transspolnost, kritika družbe, hrepenenje, jaz, spomin, tišina, samota, španska književnost, Leopoldo Alás, protagonistka, La Regenta, Clarín, družinski roman, avtobiografski roman, Brez imena, Jani Virk, Obtožena, Slavenka Drakulić, kriminalni roman, Maja Novak, dogajalni prostor, Umor na Orient ekspresu, Cimre, posledice nasilja, družinsko nasilje, In v gorah odzvanja, Khaled Hosseini, afganistanska književnost, ameriška knjieževnost, hrvaška književnost, sodoben slovenski roman, disfunkcionalna družina, pluralizacija družinskega življenja, sodoben hrvaški roman, Margaret Eleanor Atwood, Deklina zgodba, tabu, Preden se znoči, Reinaldo Arenas, Leto biserov, etična literarna veda, pripoved, modernistični roman, Vitomil Zupan: Klement, Albert Camus: Tujec, Zuzana Brabcová, Borut Kraševec: Agni, kritične animalistične študije, Gerhart Hauptmann, socialno obrobje, Ključne besede: pripovedna empatija, literatura, antropomorfizem, Jure Detela, tropi, personifikacija, Slovenija |