1x | | Da meje strah?, recepcijska estetika, Hans-Georg Gadamer, Jezikovno vprašanje, Peter Handke, literatura na avstrijskem Koroškem, tišina, hermenevtika, spomin, spolno nasilje v vojni., sekularizacija, notranji monolog, Menuet za kitaro, Meta, Poizvedovanje za imenom, modificirani tradicionalni roman, Ključne besede: sodobni roman, spolna zloraba, jaz, posilstvo, Igor Pretnar, kontrakultura, subpolitika, Samorastniki, slovenski film, Še vedno vihar., subkultura, novela, Prežihov Voranc, samota, modernistischer Roman, reprezentacija, mehiška književnost, Cesta, Cormac McCarthy, realizem, naturalizem, odraščanje, kritika družbe, morala, objektivizacija, kitajska književnost, Andrej Blatnik, Theodor W. Adorno, sloovenska književnost, svetovna književnost, Kitajska, transseksualnost, transspolnost, Luknje, ženska v slovenskem filmu, hrepenenje, vživljanje, Erzähler, Clarín, (Homo)Erotik, Ironie, Modernismus, Slovenija, tipi moškosti, družbene spremembe, Leopoldo Alás, Stanka Hrastelj, Nina Kokelj, duševne motnje, v katerem sem se rodila, Opraviti z Eddyjem, Édouard Louis, norost, protagonistka, La Regenta, Janice Galloway, Doris Lessing, šibkost moških literarnih oseb, Debeluška, homoerotična književnost, homoerotična motivika, ironija, moderizem, sodobni evropski roman, transspolna motivika, literatura margine, literatura in religija, spolni stereotipi, odnosi med spoloma, študije spolov, rudarska motivika, družbeno kritična tematika, živali, ljudje, 20. st., literatura in okolje, mati in hči, literarni motivi, literarne teme, lokalna motivika, magistrska dela, magični realizem, literarne študije, novi ateizem, antiateizem, marginalci, travma, sodobni slvoenski roman, spolne vloge, družbeni stereotipi, otroška travma, ženski literarni liki, konverzacija, govorna blokada, fiktivni dialog, govorni položaji, slovenski roman, senegalska književnost, sterotipi, zvočna knjiga, tematologija, razvojni roman, zgodovinski roman, recepcija, poslušanje, afriške književnosti, postkolonializem, Óštrigéca, Marjan Tomšič, družinski odnosi, karakterizacija, David Leavitt, Družinski ples, Družinske parabole, Gojmir Polajnar, branje., kratka zgodba, medbesedilnost, posredovanje govora, motnje hranjenja, mladinski roman, mladinska književnost, skupnost, iskanje smisla, Jerofejev, filozofija v literaturi, Zupan, potovanje, karnevalizacija, nadčlovek, nihilizem, dvom, pokrajinska fantastika, volja do moči, večno vračanje, Punčka v ogledalu, Zamrznjeni dekleti, evropska književnost, zaljubljenost, položaj otroka, vloga moškega, vloga ženske, Albert Camus, Zorko Simčič, odnos mati – hči, vloga matere, Človek na obeh straneh stene, Tujec, družinska pluralizacija, zapuščina, tradicionalne podobe ženskosti, ženska identiteta, lik matere in žene, Zofka Kveder, avtobiografija, Dominik Smole, spolnost, etika, (pra)nagoni, Jasna Blažič, Bahtin, literatura, Ime mi je Sarajevo, Slavenka Drakulič, Adriana Kuči, Maruša. Da me je strah?, Menuet za kitraro, Kot da me ni, priseljenska književnost, Ivan!, Vladimir Vekić: Kaj bi ti govoril, Zoran Knežević: Dvoživke umirajo dvakrat, migranti, Vitomil zupan, razpad Jugoslavije, Gluha soba, Temna snov, Mojca Kumerdej, samomor, empirična literarna veda, sodobna literarna kritika, pripovedna struktura, pripovedovalec, bralna kultura, literarno vrednotenje, Vesna Lemaić: Dobrodošli, utopija, analitična metoda, interpretativna metoda, primerjalna metoda, Esej o slepoti, Francoski testament, Andreï Makine, socialna neenakost, Križ na gori, Na Klancu, lik babice, José Saramago, nesvoboda, portugalska književnost, Ptičja hiša, nadzor, družbena kritika, sodobna književnost, slepota, zloraba moči, strah, moralni propad, bolezen, kratka pripoved, Grad, Memoria de mis putas tristes, seksualnost, Gabriel García Márquez, No te veré morir, Antonio Muñoz Molina, politična represija, pripovedni postopki, javnost, glasnik, napovedovalec, Levitan, Težka voda, Pia Prezelj, spremembe v najstništvu, igra, mladostništvo, sodobni romani, smrt, v katerem se se rodila, starostniki, pozna odraslost, starost, kolumbijska književnost, javni medij, glas, tek na mestu, pasivnost, odtujenost, mitopoetika, labirint, vampir, Franz Kafka, nesmisel, tesnoba, birokracija, večpomenskost, avstrijska književnost, Margaret Atwood, biopolitika, ideološki aparati države, Cankarjev roman, svoboda, manipulacija, Iksion, Miha Remec, Enderjeva igra, Orson Scott Card, položaj žensk, družbeni odnosi, Gerhart Hauptmann, kritične animalistične študije, socialno obrobje, Ključne besede: pripovedna empatija, Margaret Eleanor Atwood, antropomorfizem, personifikacija, Zuzana Brabcová, Borut Kraševec: Agni, Jure Detela, tropi, dogajalni prostor, Umor na Orient ekspresu, Slavenka Drakulić, posledice nasilja, družinsko nasilje, disfunkcionalna družina, Obtožena, Jani Virk, Cimre, Maja Novak, kriminalni roman, Brez imena, Leto biserov, tabu, literarna interpretacija, pouk književnosti, afriška književnost, Nathalie Sarraute, kultivirani bralec, gimnazija, slovenska proza, Alahu ni treba, Ahmadou Kourouma, Zmote dijaka Tjaža, Otroške stvari, otroška perspektiva, Vitomil Zupan: Klement, Albert Camus: Tujec, pripoved, etična literarna veda, avtobiografski roman, družinski roman, fragmentarnost, dialog, pripovedni opis, materinjenje, pluralizacija družinskega življenja, sodoben hrvaški roman, interpretativna analiza, (samo)iskanje, osebna identiteta, Drugi, Jana Putrle Srdić, Po celi ravnini pod nebom, Lastna hiša, Deborah Levy, Zabubljena, Ana Marwan, binarne opozicije, postmoderna, Branko Gradišnik, Umor Rogerja Ackroyda, sodobna kriminalka, klasična kriminalka, Nekdo drug, Sheila Heti, tekoča moderna, materinstvo, družbena vloga, Materinstvo, heteronormativnost, represivnost, bratsko-sestrski odnosi, starševstvo, Vampir z Gorjancev, Mate Dolenc, ameriška knjieževnost, afganistanska književnost, sodoben slovenski roman, hrvaška književnost, In v gorah odzvanja, Khaled Hosseini, Drakula, Bram Stoker, založbe, uveljavljanje, avtor, novejša slovenska kratka pripoved, mediji, literarne nagrade, poganska mitologija, žrtev, vampir v leposlovju, irska književnost, partizanska zgodba |