Numbers

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Milena Valenčič Zuljan

Together there are 150 keywords, that are appearing 207 times.
22 of them (14.67 % of all) appear more than once, together appearing 79 times (38.16 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
25x31.65%profesionalni razvoj
7x8.86%specialni in rehabilitacijski pedagogi
4x5.06%rezilientnost
3x3.8%učitelji, sodelovalno učenje, prilagajanje pouka, kakovosten pouk, inkluzija
2x2.53%učenci s posebnimi potrebami, dejavniki profesionalnega razvoja, učenčeva vprašanja, profesionalni razvoj vzgojitelja, kariera, učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja, sodelovanje, inoviranje, didaktična načela, epidemija covida-19, učne oblike, kompetence, stres, didaktični pripomočki
1xmodeli profesionalnega razvoja, sodelovanje med učitelji, razrednik, kombinirani pouk, učiteljeva kompetence, sodelovanje s starši, vloge razrednika, poslušanje, kolegialne hospitacije, specialni in rehabilitacijski pedagog, sodelovanje med učitelji in starši, učeča se organizacija, pedagoški proces, učitelj, metoda poklicne biografije, poklicna orientacija, redna osnovna šola, vpeljevanje sprememb, preverjanje znanja, učiteljski poklic, profesionalni razvoj učitelja, opazovanje pouka, profesionalni razvoj učiteljev, televizija, konstruktivističen model pouka, delo v paru, pedagoška praksa, življenjska prožnost, dejavniki tveganja, učna metoda razgovora, vizualizacija, časovni trak, vprašalnik, vrtec, interaktivna tabla, zemljiški kataster, katastrski načrt, Danska, Švedska, kompetence učiteljev, Avstrija, Slovenija, digitalni kataster, izboljšava, zdravstveno osebje, starši, učeča organizacija, skupinska učna oblika, izobraževalne oddaje, kolegialno sodelovanje, stališča učiteljev, priseljenci, nadarjeni, dokumentarne oddaje, učne etape, eksperiment, zdravljenje, otroci, trajnostni razvoj, raziskave, artikulacija pouka, učno delo, Romi, vloga razrednika, dodatna strokovna pomoč v vrtcih, izobraževanje na daljavo, učiteljev profesionalni razvoj, osnovnošolski učitelji, motivi za izbor poklica, osnove matematike, sodelovanje med vzgojitelji in starši v vrtcih, strategije odprtega pouka, projektno učno delo, rezilientnost vzgojiteljev, posledice stresa, stresne poklicne situacije, učiteljeva pojmovanja, projekti na šolah, inovacije, učna pomoč, gambijski učenci, Družbene spremembe, pedagoški delavci, Vzgojitelji, Pedagogi, ustvarjalnost, pedagoške inovacije, spreminjanje pedagoškega dela, vrste sprememb, timsko delo, sodelovanje vzgojitelja in učitelja v 1. razredu osnovne šole, razvoj rezilientnosti, bolnišnični oddelki vrtcev, vloga vodstva, Vzgojitelj, kultura ustanove, Vzgojitelj predšolskih otrok, dodatna strokovna pomoč, sodelovalno oz. kooperativno poučevanje, učna individualizacija, domača pokrajina, problemsko mišljenje, problemski pouk, dejavniki, samoocenjevanje matematičnega znanja, kakovosten učbenik, učna diferenciacija in individualizacija, razvijanje spretnosti samoocenjevanja, samoregulacija učenja, formativno preverjanje znanja, metakognicija, predmet družba, pouk matematike, vzgojitelj, Profesionalni razvoj, pouk na daljavo, Obrnjeno učenje in poučevanje, motivi poklicnega odločanja, medpredmetno povezovanje, učna diferenciacija, profesionalni razvoj vzgojiteljev, učinkovitost pouka, učenci priseljenci, konstruktivizem, domača naloga, kombiniran oddelek, didaktično metodična diferenciacija in individualizacija, izobraževanje učiteljev