Numbers

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Milena Valenčič Zuljan

Together there are 170 keywords, that are appearing 238 times.
28 of them (16.47 % of all) appear more than once, together appearing 96 times (40.34 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
27x28.13%profesionalni razvoj
7x7.29%specialni in rehabilitacijski pedagogi
5x5.21%rezilientnost
3x3.13%sodelovalno učenje, prilagajanje pouka, učitelji, kompetence, inkluzija, kakovosten pouk, dejavniki profesionalnega razvoja
2x2.08%pedagoški delavci, učenčeva vprašanja, učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja, didaktični pripomočki, inovacije, didaktična načela, epidemija covida-19, kariera, profesionalni razvoj vzgojitelja, učne oblike, stres, sodelovanje, ustvarjalnost, sodelovanje med učitelji, učenci s posebnimi potrebami, profesionalni razvoj učiteljev, učiteljev profesionalni razvoj, inoviranje
1xprofesionalni razvoj učitelja, samoregulacija učenja, učiteljski poklic, razvijanje spretnosti samoocenjevanja, specialni in rehabilitacijski pedagog, metakognicija, delo v paru, razrednik, vloge razrednika, samoocenjevanje matematičnega znanja, konstruktivističen model pouka, modeli profesionalnega razvoja, formativno preverjanje znanja, televizija, izobraževanje učiteljev, metoda poklicne biografije, stališča učiteljev, sodelovanje s starši, poklicna orientacija, redna osnovna šola, učitelj, sodelovanje med učitelji in starši, preverjanje znanja, učna diferenciacija in individualizacija, vpeljevanje sprememb, pedagoški proces, učeča se organizacija, kakovosten učbenik, priseljenci, časovni trak, vizualizacija, življenjska prožnost, dejavniki tveganja, interaktivna tabla, vrtec, starši, zdravstveno osebje, vprašalnik, učna metoda razgovora, zemljiški kataster, Danska, Švedska, kompetence učiteljev, Avstrija, Slovenija, katastrski načrt, digitalni kataster, izboljšava, otroci, zdravljenje, nadarjeni, pedagoška praksa, kolegialno sodelovanje, Romi, opazovanje pouka, učiteljeva kompetence, poslušanje, kolegialne hospitacije, učeča organizacija, skupinska učna oblika, raziskave, trajnostni razvoj, eksperiment, učno delo, artikulacija pouka, izobraževalne oddaje, dokumentarne oddaje, učne etape, kombinirani pouk, učenci priseljenci, spreminjanje pedagoškega dela, vrste sprememb, vloga vodstva, Družbene spremembe, Vzgojitelji, digitalna tehnologija, pedagoške inovacije, Pedagogi, Vzgojitelj, bolnišnični oddelki vrtcev, učna pomoč, osnove matematike, sodelovanje med vzgojitelji in starši v vrtcih, gambijski učenci, sodelovanje vzgojitelja in učitelja v 1. razredu osnovne šole, razvoj rezilientnosti, timsko delo, stališča, Digitalna pismenost, strokovno izpopolnjevanje, Bolnišnično zdravstveno osebje, Supervizija, modeli in faze profesionalnega razvoja, razredna klima, Osnovnošolski učitelji, spodbudno učno okolje, zdravstveni delavci, zdravstvena nega, matematika, osnovne šole, Družbena omrežja, prehod iz 5. v 6. razred, učni načrt za matematiko, razredni učitelji, učitelji matematike, motivi za izbor poklica, osnovnošolski učitelji, konstruktivizem, učinkovitost pouka, Osnovnošolsko učenje in poučevanje, domača naloga, didaktično metodična diferenciacija in individualizacija, profesionalni razvoj vzgojiteljev, kombiniran oddelek, pouk matematike, predmet družba, dodatna strokovna pomoč, sodelovalno oz. kooperativno poučevanje, vloga razrednika, učna individualizacija, domača pokrajina, problemsko mišljenje, problemski pouk, učna diferenciacija, Profesionalni razvoj, projekti na šolah, učiteljeva pojmovanja, stresne poklicne situacije, projektno učno delo, strategije odprtega pouka, dodatna strokovna pomoč v vrtcih, izobraževanje na daljavo, rezilientnost vzgojiteljev, posledice stresa, Obrnjeno učenje in poučevanje, pouk na daljavo, vzgojitelj, medpredmetno povezovanje, motivi poklicnega odločanja, kultura ustanove, Vzgojitelj predšolskih otrok, dejavniki