Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Milena Valenčič Zuljan

Vseh ključnih besed je 154, ki se skupaj pojavijo 216 krat.
25 ključnih besed (16.23 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 87 krat (40.28 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
27x31.03%profesionalni razvoj
7x8.05%specialni in rehabilitacijski pedagogi
4x4.6%rezilientnost
3x3.45%kakovosten pouk, prilagajanje pouka, sodelovalno učenje, učitelji, inkluzija
2x2.3%kariera, učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja, sodelovanje, dejavniki profesionalnega razvoja, didaktični pripomočki, učenčeva vprašanja, kompetence, epidemija covida-19, inoviranje, učne oblike, učenci s posebnimi potrebami, ustvarjalnost, profesionalni razvoj vzgojitelja, stres, inovacije, didaktična načela, pedagoški delavci
1xposlušanje, opazovanje pouka, učiteljeva kompetence, kolegialne hospitacije, kombinirani pouk, vloge razrednika, sodelovanje med učitelji, razrednik, modeli profesionalnega razvoja, sodelovanje s starši, profesionalni razvoj učiteljev, sodelovanje med učitelji in starši, učeča se organizacija, učitelj, metoda poklicne biografije, poklicna orientacija, redna osnovna šola, pedagoški proces, vpeljevanje sprememb, učiteljski poklic, profesionalni razvoj učitelja, specialni in rehabilitacijski pedagog, konstruktivističen model pouka, preverjanje znanja, televizija, delo v paru, skupinska učna oblika, življenjska prožnost, dejavniki tveganja, učna metoda razgovora, vizualizacija, časovni trak, vprašalnik, vrtec, interaktivna tabla, zemljiški kataster, katastrski načrt, Danska, Švedska, kompetence učiteljev, Avstrija, Slovenija, digitalni kataster, izboljšava, zdravstveno osebje, starši, učeča organizacija, stališča učiteljev, izobraževalne oddaje, kolegialno sodelovanje, pedagoška praksa, priseljenci, nadarjeni, dokumentarne oddaje, učne etape, eksperiment, zdravljenje, otroci, trajnostni razvoj, raziskave, artikulacija pouka, učno delo, Romi, sodelovalno oz. kooperativno poučevanje, osnovnošolski učitelji, dodatna strokovna pomoč v vrtcih, izobraževanje na daljavo, motivi za izbor poklica, sodelovanje med vzgojitelji in starši v vrtcih, učna pomoč, osnove matematike, učiteljev profesionalni razvoj, strategije odprtega pouka, rezilientnost vzgojiteljev, posledice stresa, stresne poklicne situacije, učiteljeva pojmovanja, projektno učno delo, projekti na šolah, gambijski učenci, sodelovanje vzgojitelja in učitelja v 1. razredu osnovne šole, Pedagogi, Vzgojitelji, pedagoške inovacije, digitalna tehnologija, Digitalna pismenost, stališča, Družbene spremembe, spreminjanje pedagoškega dela, razvoj rezilientnosti, timsko delo, bolnišnični oddelki vrtcev, Vzgojitelj, vrste sprememb, vloga vodstva, kultura ustanove, Vzgojitelj predšolskih otrok, dodatna strokovna pomoč, Družbena omrežja, vloga razrednika, učna individualizacija, domača pokrajina, problemsko mišljenje, problemski pouk, dejavniki, samoocenjevanje matematičnega znanja, kakovosten učbenik, učna diferenciacija in individualizacija, razvijanje spretnosti samoocenjevanja, samoregulacija učenja, formativno preverjanje znanja, metakognicija, predmet družba, pouk matematike, vzgojitelj, Profesionalni razvoj, pouk na daljavo, Obrnjeno učenje in poučevanje, motivi poklicnega odločanja, medpredmetno povezovanje, učna diferenciacija, profesionalni razvoj vzgojiteljev, učinkovitost pouka, učenci priseljenci, konstruktivizem, domača naloga, kombiniran oddelek, didaktično metodična diferenciacija in individualizacija, izobraževanje učiteljev