Numbers

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Marija Kavkler

Together there are 201 keywords, that are appearing 271 times.
34 of them (16.92 % of all) appear more than once, together appearing 104 times (38.38 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
17x16.35%inkluzija
6x5.77%osnovna šola
5x4.81%pomoč učencem
4x3.85%branje, učne težave pri matematiki, učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
3x2.88%timsko delo, prilagoditve, učenci s specifičnimi učnimi težavami, ADHD, Aspergerjev sindrom, učne težave, metakognicija, dispraksija
2x1.92%matematika, trening, samozagovorništvo, testi, romski učenci, zgodnja obravnava, učenci s primanjkljaji na področju učenja aritmetike, učenje, kontinuum pomoči, fonološko zavedanje, mladostniki, učenci z disleksijo, primanjkljaji, specifične učne težave, bralna motivacija, izvršilne funkcije, disleksija, aritmetika, učni predmeti, bralno razumevanje
1xstrategije učenja, motnja avtističnega spektra, podpora, učenje družboslovja, študije primerov, puberteta, program, pomoč, delovanje, vedenje, praksa, revščina, metakognitivni-interstavčni model, motnje avtističnega spektra, strategije poučevanja, govorno jezikovne motnje, samozagovorniške spretnosti, vizualna pismenost, bralna tenkočutnost, socialne spretnosti, učenci z učnimi težavami pri matematiki, pismenost, matematično deklarativno, sistemski pristop, izdelovanje zapiskov, bralna pismenost, kognitivne učne strategije, kognitivni procesi, močna področja, zapiski, mnemotehnike, gospodinjstvo, biologija, mišična distrofija, besedilne naloge, naravoslovje, odrasli, spektroavtistične motnje, bralne strategije, test, vprašalnik, organizacijske veščine, strokovni delavci, avtomatizacija postopkov, vedenjska analiza, obravnava ABA, timsko poučevanje, pisno računanje, časovne merske enote, partnerstvo, programi pomoči, metakognitivni-interstavčni model bralnega razumevanja, osebe s posebnimi potrebami, šolski sistem, osnovne šole, memoriranje, otroci s posebnimi potrebami, pomoč in podpora, didaktični pripomoček, črkovni park, učno okolje, timsko soustvarjanje, ocenjevanje, medvrstniška pomoč, programi, strategije in oblike pomoči, timsko poučevanje matematike in fizike, učna uspešnost, začetno branje, motnje pozornosti, mladi, projekt Bereva skupaj, socialno vključevanje, socialne veščine, tearpevtski pristopi, nacionalno preverjanje znanja, trening geometrijskih spretnosti, dodatna strokovna pomoč, učna pomoč, sedmi razred, čuječnost, izrazite učne težave pri matematiki, otroci s tveganjem za težave pri učenju matematike, sopojavnost govorno-jezikovnih motenj, srednja šola, priseljenci druge in tretje generacije, učenci, e-gradiva, učenci z lažjo motnjo v duševnem razvoju, avtomatizacija postopka, pisno množenje in deljenje, pomnjenje, Romi, trening spretnosti branja in pisanja, komunikacijska tehnologija, matematično znanje, pisanje, romski otroci, specifične učne težave (SUT), razvoj občutka za števila in količine, prilagoditve učnega okolja, pristopi in strategije pri poučevanju romskih učencev, primanjkljaji na področju učenja matematike, motnja pomanjkanja pozornosti s hiperaktivnostjo, študija primera, učenec z učnimi težavami, ki počasneje usvaja znanja, sopojavljanje motnje pozornosti in hiperaktivnosti, trening matematičnih znanj in veščin, reševanje enačb, vidno in slušno pomnjenje, matematični dosežki, dijaki s splošnimi učnimi težavami, motnje pozornosti in/ali hiperaktivnost, otroci s tveganjem za pojav učnih težav, občutek za števila in količine, Raziskava TIMSS, trening po programu Preobrat, pristop od konkretnega preko slikovnega do abstraktnega za PPU MA, Downov sindrom, samogovorništvo, individualiziran program, organizacijske spretnosti, učne spretnosti, trening organizacijskih in učnih spretnosti, inkluzivni modeli, učenci z učnimi težavami, predšolski otrok, specifične motnje branja in pisanja, petstopenjski model pomoči, učni stil, razvojna motnja koordinacije, ovire, večdimenzionalni koncept, motnje na področju branja in pisanja, govorno-jezikovne motnje, prilagoditve pri NPZ, otroci z ADHD, motnje pozornosti in koncentracije, primanjkljaji pri učenju, lažja motnja v duševnem razvoju, akcijska raziskava, Učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja, trening fonološkega zavedanja, fonološki primanjkljaj, razvojna obdobja, odraslost, premagovanje primanjkljajev, Inkluzija, predšolska vzgoja, števila in količine, soustvarjanje, glas otroka, inkluzivno izobraževanje v angleškem šolskem sistemu, posebne potrebe, inkluzivna vzgoja in izobraževanje, avtomatizacija aritmetičnih dejstev, otroci s posebnimi potrebami in učnimi težavami, Slovenija, Japonska, opismenjevanje, inkluzivno izobraževanje, nacionalna kultura, poštevanka, vedenjsko-kognitivna metoda, prilagojena za avtomatizacijo poštevanke, učenci z učnimi težavami pri aritmetiki