Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Marija Kavkler

Vseh ključnih besed je 200, ki se skupaj pojavijo 266 krat.
32 ključnih besed (16 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 98 krat (36.84 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
16x16.33%inkluzija
6x6.12%osnovna šola
4x4.08%učne težave, učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja, učne težave pri matematiki, branje, pomoč učencem
3x3.06%Aspergerjev sindrom, učenci s specifičnimi učnimi težavami, ADHD, metakognicija, matematika, dispraksija
2x2.04%fonološko zavedanje, testi, specifične učne težave, samozagovorništvo, mladostniki, kontinuum pomoči, aritmetika, zgodnja obravnava, primanjkljaji, trening, učenje, učenci s primanjkljaji na področju učenja aritmetike, disleksija, učenci z disleksijo, izvršilne funkcije, bralno razumevanje, romski učenci, timsko delo, bralna motivacija
1xpomoč, program, samozagovorniške spretnosti, bralna tenkočutnost, podpora, bralna pismenost, strategije učenja, motnja avtističnega spektra, vizualna pismenost, učenje družboslovja, študije primerov, puberteta, delovanje, vedenje, zapiski, močna področja, motnje avtističnega spektra, kognitivne učne strategije, tearpevtski pristopi, strategije poučevanja, učenci z učnimi težavami pri matematiki, kognitivni procesi, socialne spretnosti, prilagoditve, izdelovanje zapiskov, pismenost, govorno jezikovne motnje, matematično deklarativno, revščina, metakognitivni-interstavčni model, sistemski pristop, pomoč in podpora, biologija, mišična distrofija, besedilne naloge, organizacijske veščine, gospodinjstvo, naravoslovje, bralne strategije, test, vprašalnik, odrasli, strokovni delavci, partnerstvo, strategija učenja, vedenjska analiza, obravnava ABA, timsko poučevanje, avtomatizacija postopkov, pisno računanje, programi pomoči, metakognitivni-interstavčni model bralnega razumevanja, časovne merske enote, spektroavtistične motnje, osebe s posebnimi potrebami, memoriranje, mnemotehnike, otroci s posebnimi potrebami, medvrstniška pomoč, osnovne šole, didaktični pripomoček, timsko soustvarjanje, ocenjevanje, črkovni park, programi, projekt Bereva skupaj, timsko poučevanje matematike in fizike, učna uspešnost, začetno branje, šolski sistem, strategije in oblike pomoči, motnje pozornosti, socialno vključevanje, socialne veščine, mladi, učno okolje, Učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja, trening geometrijskih spretnosti, dodatna strokovna pomoč, učna pomoč, sedmi razred, čuječnost, izrazite učne težave pri matematiki, otroci s tveganjem za težave pri učenju matematike, sopojavnost govorno-jezikovnih motenj, srednja šola, priseljenci druge in tretje generacije, učenci, e-gradiva, učenci z lažjo motnjo v duševnem razvoju, avtomatizacija postopka, pisno množenje in deljenje, pomnjenje, Romi, trening spretnosti branja in pisanja, komunikacijska tehnologija, matematično znanje, pisanje, romski otroci, specifične učne težave (SUT), razvoj občutka za števila in količine, prilagoditve učnega okolja, pristopi in strategije pri poučevanju romskih učencev, primanjkljaji na področju učenja matematike, motnja pomanjkanja pozornosti s hiperaktivnostjo, študija primera, učenec z učnimi težavami, ki počasneje usvaja znanja, sopojavljanje motnje pozornosti in hiperaktivnosti, trening matematičnih znanj in veščin, reševanje enačb, vidno in slušno pomnjenje, matematični dosežki, dijaki s splošnimi učnimi težavami, motnje pozornosti in/ali hiperaktivnost, otroci s tveganjem za pojav učnih težav, občutek za števila in količine, Raziskava TIMSS, trening po programu Preobrat, pristop od konkretnega preko slikovnega do abstraktnega za PPU MA, Downov sindrom, samogovorništvo, individualiziran program, organizacijske spretnosti, učne spretnosti, trening organizacijskih in učnih spretnosti, inkluzivni modeli, učenci z učnimi težavami, predšolski otrok, specifične motnje branja in pisanja, petstopenjski model pomoči, učni stil, razvojna motnja koordinacije, ovire, večdimenzionalni koncept, motnje na področju branja in pisanja, govorno-jezikovne motnje, prilagoditve pri NPZ, otroci z ADHD, motnje pozornosti in koncentracije, primanjkljaji pri učenju, lažja motnja v duševnem razvoju, akcijska raziskava, nacionalno preverjanje znanja, trening fonološkega zavedanja, fonološki primanjkljaj, razvojna obdobja, odraslost, premagovanje primanjkljajev, Inkluzija, predšolska vzgoja, števila in količine, soustvarjanje, glas otroka, inkluzivno izobraževanje v angleškem šolskem sistemu, posebne potrebe, inkluzivna vzgoja in izobraževanje, avtomatizacija aritmetičnih dejstev, otroci s posebnimi potrebami in učnimi težavami, Slovenija, Japonska, opismenjevanje, inkluzivno izobraževanje, nacionalna kultura, poštevanka, vedenjsko-kognitivna metoda, prilagojena za avtomatizacijo poštevanke, učenci z učnimi težavami pri aritmetiki