Numbers

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Kir Kuščer

Together there are 128 keywords, that are appearing 299 times.
43 of them (33.59 % of all) appear more than once, together appearing 214 times (71.57 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
33x15.42%turizem
24x11.21%analiza
20x9.35%Slovenija, raziskave
11x5.14%razvoj
8x3.74%turistična geografija
7x3.27%uravnotežen razvoj
6x2.8%trženje
5x2.34%varstvo okolja
4x1.87%ponudba, primeri
3x1.4%mednarodne primerjave, projekti, case study, hotelirstvo, regije, pandemija, kultura, trajnostni razvoj
2x0.93%mesta, tourism, Ljubljana, ekologija, poslovno komuniciranje, odločanje, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, turistični proizvod, znanje, prehrana, zimski turizem, potovanja, hotel industry, Covid-19, destinacija, vinarstvo, krize, management, inovacije, dogodek, vedenje potrošnikov, prebivalstvo, spremembe
1xodpadni material, standardi, voda, povpraševanje, cena, študenti, managemnet, tržne raziskave, tržna analiza, produkcija, kadri, naravno bogastvo, tveganje, storitve, poslovni plani, financiranje, energetika, odličnost, ekonomski vidik, socialni vidik, konkurenčnost, Primorska, ocene, nakup, demografija, ekonomski razvoj, Koreja, segmentacija, efektivnost, pospeševanje, blagovne znamke, Velika Britanija, novi proizvodi, Terme Krka, pozicioniranje proizvoda, konkurenca, prestrukturiranje, certifikat, kongresi, gostinstvo, zdravilišča, cilj, efficiency, training, personnel, human resource management, kulturna dediščina, šport, modeli, sodelovanje, prosti čas, intervjuji, diverzifikacija, organizacija, strategija, inovativnost, trendi, množični turizem, čezmerni turizem, panoge dejavnosti, podjetje, zadovoljstvo, podnebne spremembe, motorna vozila, ankete, terorizem, EU, begunci, services, market, research, development, supply, migracije, regionalni razvoj, COVID-19, agencije, potovalni uradi, motiviranje, mladina, usposabljanje, narodni parki, programi, visoko šolstvo, analysis