Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Kir Kuščer

Vseh ključnih besed je 128, ki se skupaj pojavijo 299 krat.
43 ključnih besed (33.59 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 214 krat (71.57 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
33x15.42%turizem
24x11.21%analiza
20x9.35%Slovenija, raziskave
11x5.14%razvoj
8x3.74%turistična geografija
7x3.27%uravnotežen razvoj
6x2.8%trženje
5x2.34%varstvo okolja
4x1.87%ponudba, primeri
3x1.4%mednarodne primerjave, projekti, case study, hotelirstvo, regije, pandemija, kultura, trajnostni razvoj
2x0.93%mesta, tourism, Ljubljana, ekologija, poslovno komuniciranje, odločanje, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, turistični proizvod, znanje, prehrana, zimski turizem, potovanja, hotel industry, Covid-19, destinacija, vinarstvo, krize, management, inovacije, dogodek, vedenje potrošnikov, prebivalstvo, spremembe
1xodpadni material, standardi, voda, povpraševanje, cena, študenti, managemnet, tržne raziskave, tržna analiza, produkcija, kadri, naravno bogastvo, tveganje, storitve, poslovni plani, financiranje, energetika, odličnost, ekonomski vidik, socialni vidik, konkurenčnost, Primorska, ocene, nakup, demografija, ekonomski razvoj, Koreja, segmentacija, efektivnost, pospeševanje, blagovne znamke, Velika Britanija, novi proizvodi, Terme Krka, pozicioniranje proizvoda, konkurenca, prestrukturiranje, certifikat, kongresi, gostinstvo, zdravilišča, cilj, efficiency, training, personnel, human resource management, kulturna dediščina, šport, modeli, sodelovanje, prosti čas, intervjuji, diverzifikacija, organizacija, strategija, inovativnost, trendi, množični turizem, čezmerni turizem, panoge dejavnosti, podjetje, zadovoljstvo, podnebne spremembe, motorna vozila, ankete, terorizem, EU, begunci, services, market, research, development, supply, migracije, regionalni razvoj, COVID-19, agencije, potovalni uradi, motiviranje, mladina, usposabljanje, narodni parki, programi, visoko šolstvo, analysis