Numbers

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Gregor Pfajfar

Together there are 506 keywords, that are appearing 1547 times.
196 of them (38.74 % of all) appear more than once, together appearing 1237 times (79.96 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
85x6.87%analiza
65x5.25%trženje
62x5.01%raziskave
59x4.77%Slovenija
37x2.99%podjetje
24x1.94%poslovno komuniciranje
21x1.7%vedenje potrošnikov, odločanje, case study
20x1.62%nakup
18x1.46%poslovanje podjetja, internacionalizacija
17x1.37%analysis
16x1.29%primeri
15x1.21%trg, kultura, blagovne znamke
14x1.13%uspešnost poslovanja, marketing
13x1.05%zunanja trgovina, strategija trženja
12x0.97%strategija, research, medkulturno delovanje
11x0.89%mednarodno poslovanje, industrijsko podjetje, oglas
10x0.81%konkurenca, oglaševanje, informacijska tehnologija, trendi
9x0.73%social networks
8x0.65%Slovenia, izvoz, EU, prodaja, pogajanje, storitve, okolje
7x0.57%electronic marketing, consumer behaviour, elektronsko trženje
6x0.49%management, novi proizvodi, šport, proizvodi, živilska industrija, cena, enterprises, Hrvatska, advertising
5x0.4%spremembe, Kitajska, tržne raziskave, potrošnik, Internet, socialne mreže, medorganizacijski sistemi, medorganizacijsko trženje, turizem, tveganje, modeli, image, lojalnost
4x0.32%marketing strategy, zakonodaja, mednarodna trgovina, telekomunikacije, Nemčija, programi, psihologija potrošnika, brands, komuniciranje, zadovoljstvo, kadri, elektronsko poslovanje, strategy, zavarovalstvo, logistika, cases, Indija, trgovinsko podjetje, market, mednarodne primerjave, razvoj
3x0.24%država, krize, ponudba, information technology, culture, informatika, identiteta podjetja, ZDA, international comparisons, promocija, Rusija, pospeševanje prodaje, avtomobili, sponzorstvo, Poljska, advertisement, multinacionalne družbe, finančni instrumenti, uvoz, social responsibility, uporaba človeških zmogljivosti, varstvo okolja, komparacije, organizacija, projekti, prehrana, poreklo blaga, spletna trgovina, globalizacija, direktno trženje, decision making, efektivnost, purchasing, poslovni proces
2x0.16%trends, etika, trgovanje, osebnost, premoženje, politics, mobilna telefonija, davki, energetics, Germany, klavzule, changes, vinarstvo, carine, kariera, denar, kontrola, Gorenje, zaščita potrošnika, izobrazba, mladina, pogodbe, pospeševanje, pozicioniranje proizvoda, zdravje, energetika, manager, konkurenčne prednosti, vodenje, vzajemno trženje, BIH, consumer, reševanje problemov, kozmetika, ocene, stanovanja, internationalization, finance, družinsko podjetje, gradbeništvo, planiranje, konkurenčnost, religija, elektroindustrija, vrednote, meritve, stroški, Norway, sustainable development, upravljanje, personality, marketing mix, pandemija, Španija, tehnologija, lastništvo, motiviranje, zdravila, business efficiency, SMEs, Italija, metode, informatics, Japan, entrepreneurship, regije, foreign trade, psihologija, business communication, medgeneracijske razlike, legislation, alkoholne pijače, pivovarstvo, združitve podjetij, avtomobilska industrija, prevzemi podjetij, models
1xekonomski razvoj, Panama, prodaja na drobno, izobraževanje, delovna praksa, controlling, facebook, mednarodna menjava, customs procedure, pekarstvo, ekonomska rast, nagrajevanje, terjatve, svet, poslovna morala, varnost, preizkušanje domnev, zlato, Ilirija, trg delovne sile, Pekarna Kras Gorjansko, finančna analiza, kodeksi, factoring, študenti, Južna Afrika, proračuni, parkiranje, oprema, mednarodno trženje, Freixent, turistični proizvod, hotelirstvo, Baumax, Južna Evropa, Združenje Manager, vizija, sestanki, zdravstvo, zdravstveno varstvo, Vzhodna Evropa, carinski postopek, segmentacija, Iskra Avtoelektrika, inflacija, stabilnost sistemov, svetovno gospodarstvo, svetovna trgovina, makroekonomija, franchising, sodelovanje, neposredne tuje investicije, E.Leclerc, Hit, tržna analiza, mednarodne organizacije, igralništvo, Brazilija, Adria Mobil, franšiza, programni, disciplina, plačilni promet, Intereuropa Transport, gospodarstvo, cestni promet, Procter & Gamble, panoge dejavnosti, McDonalds, Slovaška, panoge dejavnost, obveznosti, institucije, trgovina, Incoterms 2000, Železniško gradbeno podjetje Ljubljana, kvaliteta, regulacije, vinogradništvo, Turčija, poslovno okolje, zavarovalni zavodi, špekulacije, obdavčenje, zavarovalne premije, bančno zavarovalništvo, Norveška, Fluid, klimatologija, ekologija, devizni trg, Facebook, arabske dežele, Perutnina Ptuj, informacijska družba, karakteristike, sporazumi, valuta, pravice, otroci, medosebni odnosi, uspšenost poslovanja, družina, konflikti, inovativnost, žensko delo, Stahlgruber, inovacije, diskriminacija, televizija, Petrol, vedenje potrošnika, nakupovalni centri, finančni plan, dogodek, informacijski sistemi, družbena odgovornost, FC Manchester United, Fazer, notranje podjetništvo, tipi, Tuš, M & M Intercom, Spar, potrošniška družba, starši, potrošništvo, Mercator, poslovne odločitve, agencije, Alpina, čevljarstvo, zasebno podjetje, zaposlovanje, embalaža, elektronsko ptrženje, boniteta, odnosi s strankami, MG Rohr, Atlantic Grupa, prestrukturiranje, industries, calculations, družbenoekonomski položaj, zaščita, politika, družba, mediji, transfer pricing, taxation, podjetništvo, media, Trilogic, Novartis, rastoče podjetje, age, taxes, tax systems, generation gap, starost, RTV Slovenija, renewable energy resources, banks, financial institutions, corporate culture, climatology, futurology, Stelkom, življenjski ciklus, efficiency, loyalty, Starbucks, družbena omrezja, trajnostni razvoj, produkcija, INCOTERMS, measurements, coffee, reklamacije, comparisons, farmacevtska industrija, povpraševanje, internet, cosmetics, študija primera, izboljšave, developing countries, emerging markets, institutions, competitivity, company performance, produktivnost, delovna uspešnost, delitvena ekonomija, digitalizacija, mednarodno sodelovanje, consumerism, mobilnost, Kogast, critics, standards, reports, socializacija, Sweden, the Balkans, hardware, software, Covid-19, international trade, Walmart, international comparison, standardization, adjustment, turistična geografija, družbena omrežja, competition, regulation, electric vehicles, a nalysis, potrošnja, virtualna organizacija, sharing economy, innovations, visoka tehnologija, Spain, promet, Steklarna Hrastnik, steklarne, theory, potrniški promet, najem, Mlinotest, DM, zgodovina, Eastern Europe, Central Europe, China, consumer psychology, Nizozemska, prevoz, ethics, business ethics, children, youth, tobacco industry, trgovska blagovna znamka, Srbija, Picikato, PTT, krediti, transakcije, prosti čas, Olimpus, nogomet, strategiija trženja, Elektromaterial lendava, dokumentarni akreditivi, menice, evidenca, blago, oboroževanje, obnovljivi viri energije, les, financiranje, mednarodne finacnce, Avstrija, Merkur, prodajalna, financing, growing company, entrepreneurs, economy, kohezijska politika, regionalni razvoj, obdobje 2014 - 2020, sredstva, investicijski skladi, cross-cultural activities, globalization, Blažič robni trakovi, investicije, tujina, majhna in srednja podjetja, izbira, marketing povezav, India, Russia, SIBO G, spol, društva, podatki, deregulacija, potniški promet, letalski promet, Belgium, brewery, Cestel, Sij, Kolumbija, customer relationship, social network, nutrition, znanje, vrednotenje, waste material, charity, multimedia, electronic commerce, poverty, FC Barcelona