Numbers

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Domen Bajde

Together there are 233 keywords, that are appearing 742 times.
94 of them (40.34 % of all) appear more than once, together appearing 603 times (81.27 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
61x10.12%trženje
49x8.13%analiza
41x6.8%raziskave
23x3.81%poslovno komuniciranje
21x3.48%Slovenija
18x2.99%case study
17x2.82%blagovne znamke, potrošnik
16x2.65%Internet, informacijska tehnologija
14x2.32%elektronsko trženje, oglas
11x1.82%vedenje potrošnikov
10x1.66%odločanje, socialne mreže, nakup
9x1.49%podjetje, primeri
8x1.33%strategija trženja
7x1.16%neprofitne organizacije
6x1%informatika, kultura, turizem, poslovanje podjetja
5x0.83%potrošništvo, uspešnost poslovanja, komuniciranje, razvoj, proizvodi
4x0.66%zadovoljstvo, ekologija, etika, lojalnost, prodaja, direktno trženje, spol, zavarovalstvo, planiranje
3x0.5%šport, družbena odgovornost, management, organizacija, uspeh, odnosi z javnostjo, meritve, embalaža, efektivnost, image, gospodarski kriminal, potrošnja, identiteta podjetja, dobrodelnost, izbira, okolje, krize, motiviranje, tržne raziskave, igre, pospeševanje prodaje, storitve, intelektualna lastnina, avtorsko pravo, voda
2x0.33%promocija, ZDA, potrošniška družba, trendi, elektronsko poslovanje, življenjski ciklus, avtomobilska industrija, patenti, tehnologija, računalništvo, inovacije, industrijsko podjetje, varstvo okolja, informacijski sistemi, vrednost, ustvarjalnost, upravljanje, tekstilna industrija, Perutnina Ptuj, turistična geografija, umetnost, politika, zgodovina, Slovenia, mobilna telefonija, programi, projekti, mladina, modeli, visoko šolstvo, analysis
1xmanager, neposredne tuje investicije, internacionalizacija, Gradbeno podjetje Kranj, tujina, infrastruktura, Kosovo, spremembe, Spin, ceste, psihologija potrošnika, kritika, izobraževanje, Mercator, pekarstvo, Toyota, Prius, invalidi, Trbovlje, policija, ideologija, visoka tehnologija, razsikavwe, pozicioniranje proizvoda, teorija, učbeniki, konkurenčnost, družbenoekonomski položaj, trg, optimizacija, Adria Medija Ljubljana, gradbeništvo, tisk, Intereuropa, medorganizacijski sistemi, medorganizacijsko trženje, logistika, prehrana, testiranje, konkurenca, zdravje, zavarovalni zavodi, strategija, psihologija, sociološki vidik, ekonomski vidik, vrednotenje, IEDC Bled, izobrazba, podiplomski študij, mednarodne priemrjave, razvoja, Facebook, Noovo, zaščita, založništvo, informacije, živinoreja, standardi, PTT, tipi, človek, oglaševanje, sredstva javnega obveščanja, investicije, kozmetika, dogodek, sponzorstvo, avtorstvo, javni sektor, brezalkoholne pijače, recikliranje, odpadni material, multimedia, propaganda, poraba, Gorenje GSI, televizija, študenti, nnakup, Coca Cola, zdravilišča, segmentacija, kmetijstvo, cilj, trgovina, environment, marketing strategy, vedenjske znanosti, potovanja, Dove, povpraševanje, kontrola, družba, ponudba, pivovarstvo, poslovni plani, market research, market analysis, business plan, enterprises, tržna analiza, brewery, turistični proizvod, research, vrednote, ocene, blago, kvaliteta, etiketiranje, institucije, poreklo blaga, socializacija, informacijska družba, učeča se organizacija, financiranje, Zveza paraplegikov Slovenije, Ekonomska fakulteta, zaposlovanje, sodelovanje, oblikovanje, sociologija, SKB banka, trademarks, tourism, oblikovanje cene, narodno bogastvo, obrt, models, development, alkoholne pijače, zakonodaja, novi proizvodi, bančništvo, mednarodne primerjave, mediji, mreže, živilska industrija, industrija