Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Domen Bajde

Vseh ključnih besed je 233, ki se skupaj pojavijo 742 krat.
94 ključnih besed (40.34 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 603 krat (81.27 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
61x10.12%trženje
49x8.13%analiza
41x6.8%raziskave
23x3.81%poslovno komuniciranje
21x3.48%Slovenija
18x2.99%case study
17x2.82%blagovne znamke, potrošnik
16x2.65%Internet, informacijska tehnologija
14x2.32%elektronsko trženje, oglas
11x1.82%vedenje potrošnikov
10x1.66%odločanje, socialne mreže, nakup
9x1.49%podjetje, primeri
8x1.33%strategija trženja
7x1.16%neprofitne organizacije
6x1%informatika, kultura, turizem, poslovanje podjetja
5x0.83%potrošništvo, uspešnost poslovanja, komuniciranje, razvoj, proizvodi
4x0.66%zadovoljstvo, ekologija, etika, lojalnost, prodaja, direktno trženje, spol, zavarovalstvo, planiranje
3x0.5%šport, družbena odgovornost, management, organizacija, uspeh, odnosi z javnostjo, meritve, embalaža, efektivnost, image, gospodarski kriminal, potrošnja, identiteta podjetja, dobrodelnost, izbira, okolje, krize, motiviranje, tržne raziskave, igre, pospeševanje prodaje, storitve, intelektualna lastnina, avtorsko pravo, voda
2x0.33%promocija, ZDA, potrošniška družba, trendi, elektronsko poslovanje, življenjski ciklus, avtomobilska industrija, patenti, tehnologija, računalništvo, inovacije, industrijsko podjetje, varstvo okolja, informacijski sistemi, vrednost, ustvarjalnost, upravljanje, tekstilna industrija, Perutnina Ptuj, turistična geografija, umetnost, politika, zgodovina, Slovenia, mobilna telefonija, programi, projekti, mladina, modeli, visoko šolstvo, analysis
1xmanager, neposredne tuje investicije, internacionalizacija, Gradbeno podjetje Kranj, tujina, infrastruktura, Kosovo, spremembe, Spin, ceste, psihologija potrošnika, kritika, izobraževanje, Mercator, pekarstvo, Toyota, Prius, invalidi, Trbovlje, policija, ideologija, visoka tehnologija, razsikavwe, pozicioniranje proizvoda, teorija, učbeniki, konkurenčnost, družbenoekonomski položaj, trg, optimizacija, Adria Medija Ljubljana, gradbeništvo, tisk, Intereuropa, medorganizacijski sistemi, medorganizacijsko trženje, logistika, prehrana, razvoja, mednarodne priemrjave, zdravje, zavarovalni zavodi, strategija, psihologija, sociološki vidik, ekonomski vidik, vrednotenje, IEDC Bled, izobrazba, podiplomski študij, sredstva javnega obveščanja, oglaševanje, Facebook, Noovo, zaščita, založništvo, informacije, živinoreja, standardi, PTT, tipi, človek, konkurenca, testiranje, investicije, kozmetika, dogodek, sponzorstvo, avtorstvo, javni sektor, brezalkoholne pijače, recikliranje, odpadni material, multimedia, propaganda, poraba, Gorenje GSI, televizija, študenti, nnakup, Coca Cola, zdravilišča, segmentacija, kmetijstvo, cilj, trgovina, environment, marketing strategy, vedenjske znanosti, potovanja, Dove, povpraševanje, kontrola, družba, ponudba, pivovarstvo, poslovni plani, market research, market analysis, business plan, enterprises, tržna analiza, brewery, turistični proizvod, research, vrednote, ocene, blago, kvaliteta, etiketiranje, institucije, poreklo blaga, socializacija, informacijska družba, učeča se organizacija, financiranje, Zveza paraplegikov Slovenije, Ekonomska fakulteta, zaposlovanje, sodelovanje, oblikovanje, sociologija, SKB banka, trademarks, tourism, oblikovanje cene, narodno bogastvo, obrt, models, development, alkoholne pijače, zakonodaja, novi proizvodi, bančništvo, mednarodne primerjave, mediji, mreže, živilska industrija, industrija