Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
MSc theses (17)
Jurka Pavlovčič Ilovar:
Celovita kakovost profitnih in neprofitnih izobraževalnih ustanov
Marta Starbek Potočan:
Vpliv učiteljevega samospoštovanja na njegovo komuniciranje z učencem in na učenčevo samopodobo
Katarina Pucelj:
Preučevanje transformacijskega učenja kot učne prakse tretjega tisočletja
Ilinka Kucler:
Vloga ravnateljevega vodenja pri profesionalnem razvoju strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju
Nataša Dončić:
Organizacijska klima in zavzetost zaposlenih v klicnem centru izbranega podjetja X
Naja Puhar:
Pomen državljanske in domovinske kulture ter etike za demokratično politično kulturo Slovenije in Evrope
Špela Pavliha:
Poučevanje vsebin EU v osnovni šoli
Meliha Tuhčić:
Ženski spol v gimnazijskih učbenikih pri predmetih zgodovina in sociologija
Mateja Jastrobnik:
Spodbude in pogoji za vseživljenjsko učenje osnovnošolskih učiteljev
Mojca Bizjak:
Samoocena ustvarjalnosti učiteljev in učiteljic v različnih triadah osnovne šole
Gregor Rojc:
Civilno-vojaško sodelovanje skozi vertikalo osnovnega šolstva v Republiki Sloveniji
Nastja Rojnik:
Učbenik kot didaktični pripomoček za aktivno učenje sociologije
Špela Plešnik:
Vloga žensk v šolstvu v Mežiški dolini nekoč in danes
Elita Parić:
Medpredmetno povezovanje v luči razvijanja socialne in medkulturne zavesti net-generacije
Ivana Saratlija:
Medpredmetno povezovanje pri pouku zgodovine in domovinske in državljanske kulture in etike na primeru religije
Erika Grošelj, Jasna Perovšek:
Vrednotenje vseživljenjskega učenja - primer vlaganja v izobraževanje zaposlenih in učinkovitost izobraževanja v trgovskih organizacijah
Tjaša Kraševec, Maja Čelešnik:
Pomen povratne informacije med študenti v visokem šolstvu v Sloveniji
BSc theses (123)
Martina Šetina Čož:
Zasebno šolstvo v Sloveniji
Majda Šoro:
Kakovost v izobraževanju
Karolina Radovanović:
Vloga avtoritativnega vodenja pri samovzgoji oz. prevzgoji v socialno-andragoškem sistemu
Martina Guzelj:
Pomen zdravljenja odvisnosti od odnosov
Tatjana Muhič:
Vključevanje otrok s posebnimi potrebami v redno izobraževanje
Urša Zakrajšek:
Alternativno izobraževalni sistem
Marija Vrhovnik:
Vseživljenjsko izobraževanje
Gabrijela Vučak:
Marketing v izobraževanju
Andreja Žonta:
Didaktična uporaba računalnika v družboslovju
Magdalena Berčon:
Integracija Romov v slovenski vzgojnoizobraževalni sistem
Vanja Kmetič:
Uresničevanje načel Bolonjske deklaracije v vzgojno izobraževalnem sistemu RS
Simona Tomšič:
Evropski vzgojno-izobraževalni sistemi
Metka Blatnik:
Vključevanje otrok s posebnimi potrebami v vzgojo in izobraževanje
Tanja Todić:
Ravnatelj
Maja Gregorinčič:
Outsorsing izobraževanih storitev
Andreja Moškon:
Metoda fotogovorice v pouku družboslovja
Tedeja Jerman:
Analiza zaposlovanja invalidov v slovenski Istri
Anja Špiclin:
Dejavniki poklicne odločitve
Sara Pišec:
Sucidalnost v izobraževalno edukativnem sistemu
Mira Turk Škraba:
Učbenik kot sredstvo za kakovostno učenje in poučevanje družboslovja
Bojana Matajdl:
Avtoriteta kot sredstvo
Vesna Pavlin:
(Kakovostno) izobraževanje v slovenskih podjetjih
Daša Burger:
Kakovostne prvine izobraževalno vzgojnega sistema Kanade
Katarina Škerjanc Jurčevič:
Izobraževanje managementa v Sloveniji
Sandra Kržan:
Prenos tihega znanja posameznikov od mednarodnih ustanov na nacionalno raven
Irena Burja:
Motivacija zaposlenih za dodatno izobraževanje
Aleksandra Zupan:
Sociološka analiza prenovljene devetletne osnovne šole
Maja Godejša:
Transnacionalna mobilnost za izobraževanje (v prostovoljnih organizacijah)
Katarina Pucelj:
Študij na daljavo kot dinamična izobraževalna praksa
Katra Hribar:
Vzgoja in izobraževanje otrok in mladostnikov s posebnimi potrebami
Andrej Nemček:
Pomen izobraževanja v storitvenih podjetjih na primeru poslovnega sistema Mercator, d.d.
Aleksander Šparemblek:
Raziskovanje družbe z uporabo IKT pri predmetu filozofija za otroke - jaz in drugi
Mateja Terčič:
Vzgoja za smisel življenja
Nina Živec:
Primeri dobre prakse v izobraževanju odraslih
Petra Mauer:
Neverbalna komunikacija kot (ne)kakovostna prvina v pedagoškem procesu
Danica Svetec:
Produkcija in distribucija družbenega znanstvenega znanja
Polona Pongračič:
Vzgoja potrošnikov
Iris Zavelcina:
Pojmovanje nacionalne identitete pri zgodnjih mladostnikih
Matej Delakorda:
Konstruktivizem kot teorija znanja in priložnost za razvoj učeče se družbe
Tina Hribar:
Alternativa(e) v izobraževanju - Educare
Maja Živec:
Motivacija izobraževanja odraslih
Suzana Srakar:
Vzgojno-izobraževalni sistem v Indiji
Tanja Potočnik:
Reforma(e) šolstva - (ne)uspešnost devetletke
Ana Trnavčević:
Kakovost v edukativno-izobraževalnem procesu (audit kultura)
Jana Tavčar:
Neformalno izobraževanje in njegov vse večji pomen
Maruša Ferencek:
Slepi in slabovidni otroci ter njihov vstop v srednjo šolo
Maša Grčar:
Financiranje izobraževanja zaposlenih
Nina Doblekar:
Vzgoja za (evropsko) demokracijo
Maja Kremenović:
Družboslovni kurikulum kot oblikovalec družbene zavesti učečega v 3. tisočletju
Tanja Zupančič:
Vodenje v šolstvu kot del managementa v javnem sektorju
Polona Golob:
Uspešnost stila vodenja kot prvine profesionalne kulture
Urška Gerbajs:
Vzgoja evropskih državljanov
Anja Beslič:
Ustvarjalne izobraževalno-edukativne prakse 3. tisočletja v družboslovju
Nina Leban:
Idejni razvoj v veroučnih zvezkih katoliške cerkve na Slovenskem v 20. stoletju
Maša Plaznik:
Edukativne prakse tretjega tisočletja in njihov vpliv na zaposljivost
Anja Krese:
Medijska edukacija kot poglaviten vsebinski in didaktični prispevek h kakovostni in demokratični socialni edukaciji mladih
Karmen Košir:
Vzgoja za (evropsko) demokracijo
Nika Berlic:
Razprava v učnem procesu
Kaja Kokot Žanič:
Vseživljenjsko učenje kot (didaktično-metodični) koncept tretjega tisočletja
Klementina Mikolič:
Izobraževanje otrok s posebnimi potrebami v šolah s prilagojenim programom
Urška Šoškić:
O edukaciji za multikulturnost
Tina Pristov:
Zadovoljstvo zaposlenih z omogočanjem pridobivanja novih znanj v podjetju Turizem Kras, d.d.
Urša Mulej:
Pravičnost v izobraževanju slepih v rednih srednješolskih programih
Maruša Jošt:
Učenci s posebnimi potrebami v osnovni šoli
Katja Anžič:
Izobraževanje otrok s posebnimi potrebami (Slovenija-tujina)
Sara Čepon:
Izobraževanje in globalizacijski procesi
Uroš Gojkovič:
Vpliv izobraževanja in vzgoje na zaupanje v demokratične institucije v Sloveniji
Pavla Škerjanec:
Tradicionalni-sodobni modeli učenja in poučevanja družboslovja
Nina Sovič:
Romi v slovenskem vzgojno-izobraževalnem sistemu
Barbara Jerina:
Konstruktivistične vzgojnoizobraževalne prakse
Eva Košak:
Avtoriteta kot sredstvo vzgoje v slovenskih srednjih šolah
Ana Stamejčič:
Pomen socialnega kapitala v oblikovanju izobraževalno-edukativnega procesa
Teja Dolenc:
Vseživljenjsko učenje oseb s posebnimi potrebami
Petra Jamnik:
Socialna integracija tujih študentov v Sloveniji
Urška Brzin:
Karierni coaching in zaposlovanje mladih
Tanja Kos:
Šola kot socializatorka
Ajda Kamenik:
Socializacija za multikulturnost
Špela Peklaj:
Razčlemba globalizacijskih vplivov na evropske izobraževalne procese
Tanja Kovačič:
Zaposlovanje mladih v Sloveniji
Lara Jelen:
Potrošniška vzgoja
Špela Mohar:
Gluhi in naglušni v izobraževalnem sistemu
Manca Vovko:
Potrošniška vzgoja mladih
Maja Pavlin:
Motivi za vseživljenjsko izobraževanje
Špela Petelinek:
Vzgoja za multikulturnost
Mirjam Koroman:
Socialna interakcija kot dejavnik učnega uspeha in učne angažiranosti
Margareta Dečman:
Pravičnost v izobraževanju (družbene neenakosti v izobraževanju)
Katja Ribič:
Vrtec, temelj za predšolsko socializacijo
Martina Stojnić:
Integracija priseljencev v izobraževalni sistem
Živa Repnik:
Izobraževanje in integracija otrok migrantov v slovenskem šolskem sistemu
Nataša Sarić:
Vpliv samopodobe na učni uspeh
Martina Robinšak:
Waldorfska šola kot družbeni prostor interakcije in kreativnega delovanja
Sanja Djuričić:
Vpliv socialnega kapitala na proces vključevanja otrok priseljencev v izobraževalni sistem skozi študijo primera
Petra Gavranovič:
Rejništvo skozi študijo primera
Angelina Ajnihar:
Vpliv bolonjske reforme na iskanje prve zaposlitve diplomantov
Anja Pišlar:
Zgodnja obravnava otrok z Downovim sindromom
Ajda Pavlovič:
Ekološka vzgoja predšolskih otrok
Katarina Pompe:
Socialno učenje v slovenski osnovni šoli
Marko Mandelj:
Postmoderna (novodobna) družboslovna znanja v teoriji in praksi
Marina Barkovič:
Izobraževanje oseb s posebnimi potrebami na Danskem
Maja Sterle:
Osebnost predšolskega otroka v montessori okolju
Biljana Trivičević Intihar:
Strategija izobraževanja odraslih v Sloveniji v kontekstu uresničevanja evropske dimenzije vseživljenjskega učenja ter vloga delodajalcev
Milena Avsenak:
Predšolska okoljska edukacija kot temelj trajnostnega družbenega razvoja
Katja Hedžek:
Uspešni tim v podjetju
Polona Jakončič:
Razmisleki o izkustvenem učenju za bolj kakovostno poučevanje družboslovja
Boris Čretnik:
Sodelovanje osnovnih šol in centrov za socialno delo pri reševanju socialne problematike učencev
Nina Baša Zver:
Uporaba IKT na področju osnovnošolskega družboslovnega poučevanja
Ljubica Tea Kovačič:
Načrtovanje učnega procesa v šolah vožnje
Maruša Prešern:
Didaktične igre za utrjevanje učne snovi pri predmetu sociologija
Tina Doberlet:
Integracija otrok s posebnimi potrebami (po prehodu iz rednega programa osnovne šole v osnovno šolo z nižjim izobrazbenim standardom)
Jerneja Pavšič Štrukelj:
Poučevanje izbranih sodobnih geografskih in socioloških procesov s pomočjo metode portofolio v gimnaziji
Petra Stošić:
Evropska identiteta v šoli
Sandra Gligorević:
Izzivi prenove učnih načrtov za geografijo in sociologijo v srednješolskih programih
Mojca Doles:
Informacijsko-komunikacijska tehnologija kot inovacijski pristop pri poučevanju družboslovnih vsebin
Irena Hmeljak:
Učna metoda diskusije pri poučevanju predmeta sociologija
Vesna Irt:
Ovire in prilagoditve pri izobraževanju slabovidnih oseb
Teja Krakar:
Inkluzija učencev Romov v Osnovni šoli Bršljin
Janja Gerdevič:
Vzgoja kritičnega potrošnika
Matejka Horvat:
Razvoj nevladnih organizacij in njihov pomen za vseživljenjsko učenje
Katja Podobnik:
Vključevanje prve generacije učencev priseljencev v osnovne šole v tolminski regiji
Tamara Jerič:
Učna metoda pogovora pri pouku sociologije
Katja Jordan:
Interkulturna vzgoja in izobraževanje
Sonja Poznič Cvetko:
Motivi za vpis v osnovnošolske vzgojno-izobraževalne programe slovenskih zasebnih šol
Sara Stefanović:
Primerjalna analiza učbenikov družboslovja v socialistični Sloveniji in danes
Other documents (17)
Alojzija Židan:
Marko Ferjan: Organizacija izobraževanja. Založba Moderna organizacija, Kranj 1999, str. 197, skripta
Alojzija Židan:
Shinn George: Čudež motivacije. Tuma, Ljubljana 1999, 201 str.
Alojzija Židan:
Slovenski izobraževalni nacionalni interesi in EU
Alojzija Židan:
Neodvisnost javnih občil. Društvo 2000, Ljubljana 1997, str. 317
Alojzija Židan:
Značilnosti adolescentnega obdobja
Alojzija Židan:
Izobraževanje v družboslovju
Alojzija Židan:
Mirjana Nastran Ule: Psihologija vsakdanjega življenja
Alojzija Židan:
Vzgoja med gospostvom in analizo
Alojzija Židan:
Danica Fink Hafner: Nova družbena gibanja - subjekti politične inovacije. (Znanstvena knjižnica, FDV, Ljubljana 1992)
Alojzija Židan:
Modeli za raziskovanje učinkov socializacijskega procesa
Alojzija Židan:
O (prihodnjem) usposabljanju družboslovnega pedagoškega kadra
Alojzija Židan:
O demokratični politični kulturi
Alojzija Židan:
Hans Fink: Socialna filozofija. Znanstveno in publicistično središče. Ljubljana 1992
Alojzija Židan:
Bogato gradivo za pouk o človekovih pravicah
Alojzija Židan:
Družboslovje v kontekstu šolske reforme
Alojzija Židan:
Stephen Moore, Sociologija, ključni pojmi in dejstva
Alojzija Židan:
Mitja Hafner Fink: Ideologija in zavest družbenih slojev v Sloveniji