Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (2)

  1. Nenad Savič: Determinants and characteristics of successful business model transformation
  2. Helena Bešter: Možnosti uporabe uravnoteženega sistema kazalnikov za obvladovanje tveganj v okviru režima Solventnost II na slovenskem zavarovalniškem trgu

Magistrska dela (26)

  1. Tjaša Prešern: Corporate social responsibility
  2. Špela Buh: Trajnostni razvoj turizma na Zelenortskih otokih
  3. Urška Miklavič: Otrok v vlogi porabnika - pogled staršev
  4. Jure Juteršek: Metodologija oblikovanja programa zvestobe
  5. Nives Simčič: Izzivi motiviranja zaposlenih za podaljšanje statusa delovne aktivnosti
  6. Tanja Šulin: Ženske v managementu in njihov položaj na trgu dela v Sloveniji in Evropski uniji
  7. Klavdij Skrt: Dejavniki izbire nakupnega mesta in vloga managementa mesta pri trajnostnem razvoju mestnih središč
  8. Primož Goršič: Pomen modre zasteve pri izbiri morskega kopališča
  9. Andreea Anicoleta Stefanescu: Choice of tourism and hospitality as a study programme and a career path
  10. Barbara Fignarova: Use of high-speed rail services by business travellers
  11. Danijela Vukobrad: Vpliv človeškega dejavnika na kakovost jeklenih polizdelkov - slabov v obratu Jeklarna, Acroni
  12. Sonja Primožič: Vloga napovedi gospodarskih gibanj v strokovnem in poslovnem okolju
  13. Zdenka Mali: Uporaba pristopa šestih standardnih odklonov v procesih obvladovanja kakovosti
  14. Sara Mihin: Uveljavljanje elektronskega tovornega lista (e-CMR) v logistiki
  15. Sara Hočevar: Dejavniki izbire zdravstvenega zavarovanja med mladimi v Sloveniji
  16. Nataša Mišigoj: Vedenje slovenskih porabnikov v kitajskih spletnih trgovinah
  17. Michael Ryan Leonard: The challenges of identifying and profiling gay tourist segments
  18. Nives Lapanja: Analiza zunanjega izvajanja storitev poslovne logistike velikih proizvodnih podjetij v Sloveniji
  19. Miran Burger: Osebnostne značilnosti in trženjske prakse slovenskih podjetnikov
  20. Alenka Bogataj: Odnos slovenskih porabnikov do kozmetičnih izdelkov slovenskih proizvajalcev
  21. Tina Trček: Kuponi kot metoda pospeševanja prodaje turističnih storitev
  22. Jerneja Lešnik, Christos Pantelidis: Analysis of tourist satisfaction
  23. Tina Suhadolnik: Ekonomika agencijskega dela
  24. Maruša Rehberger: Vpliv obvestilnih pisem in opomnikov na stopnjo odgovora
  25. Matic Verbič: Analiza razvojnega razkoraka med Slovenijo in Švico
  26. Renée Tripar: Vpliv pandemije COVID-19 na turizem na destinaciji Portorož-Piran

Diplomska dela (50)

  1. Polona Novljan: Preobrazba plačilne kartice v kartico zvestobe na primeru Petrolove Magne
  2. Jana Logonder: Merjenje zadovoljstva porabnikov v javnem podjetju Snaga, d.o.o. Ljubljana
  3. Tina Bajde: Koncept trženjskega trikotnika na primeru podjetniškega krožka
  4. Petra Mohorič Peternelj: Analiza zadovoljstva obiskovalcev knjigarne Konzorcij
  5. Simona Breščanski: Zvezdniki in njihova vloga v procesu tržnega komuniciranja
  6. Jasmina Jagodnik: Statistika kulture v Sloveniji in njeno prilagajanje evropskim statističnim standardom
  7. Saša Šušteršič: Euroshell kartica na slovenskem trgu
  8. Gregor Vlahinič: Napovedovanje povpraševanja v okviru upravljanja z oskrbno verigo
  9. Nina Kolar: Brezplačni e-mesečniki
  10. Tanja Jordan: Analiza programa zvestobe kupcev
  11. Andreja Vertič: Zvestoba trgovskim blagovnim znamkam na primeru kozmetičnih izdelkov
  12. Petra Hvala: Odnos študentov do akcijskih nakupov
  13. Metka Malovrh: Analiza sistema vodenja kakovosti v podjetju Belinka Belles
  14. Tadeja Danevčič: Trženje po elektronski pošti v slovenskih podjetjih
  15. Anita Sušnik: Vodenje ključnih kupcev v podjetju TT
  16. Tina Lavrič: Analiza položaja in identifikacija prihodnjih izzivov podjetja Inotherm d.o.o.na avstrijskem trgu
  17. Romana Kozan: Management pritožb v Termah Šmarješke Toplice
  18. Metka Šuler: Megazabavišče na Goriškem
  19. Ana Strnad: Merjenje zadovoljstva porabnikov
  20. Matej Cafnik: Programi zvestobe pri nizkocenovnih letalskih prevoznikih
  21. Andreja Grčar: Analiza socialnoekonomskega stanja in razvojnih možnosti občine Zagorje ob Savi
  22. Mateja Ana Grulja: Učinki slovenske dohodninske reforme na državni proračun in razpoložljivi dohodek fizičnih oseb
  23. Vesna Kalan: Vpliv oglaševanja na nakupe kozmetike
  24. Jaka Dolinšek: Analiza učinkovitosti oglaševanja s pomočjo zvezdnikov
  25. Nataša Majkić: Spodbujanje prodajnega osebja k povečanju prodajnih naporov
  26. Valerij Strmčnik: Napovedovanje povpraševanja z uporabo metod časovnih vrst
  27. Mojca Perić: Značilnosti slovenskih gazel
  28. Nina Primožič: Analiza socialnoekonomskega stanja in razvojnih možnosti v občini Cerkno
  29. Sara Glavan: Analiza socialnoekonomskega stanja in razvojnih možnosti občine Ig
  30. Mojca Turšič: Oglaševanje v toaletnih prostorih
  31. Špela Logar: Vpliv barv v izložbah na nakupno vedenje študentov
  32. Patricija Česen: Analiza socioekonomskega stanja in razvojnih možnosti Gorenjske
  33. Janez Lekše: Ravnanje z ljudmi pri delu
  34. Andreja Zupančič: Odnos porabnikov do ekološko pridelane hrane
  35. Marjana Fornazarič: Analiza socioekonomskega stanja in razvojnih možnosti občine Renče - Vogrsko
  36. Renata Bašić: Zadovoljstvo študentov Ekonomske fakultete z bolonjskim študijskim programom UPEŠ
  37. Aida Zehić: Vpliv staranja prebivalstva na vsebino oglaševalskih sporočil
  38. Andreja Lončar: Analiza položaja in identifikacija prihodnjih izzivov podjetja NLB Prishtina sh.a. na trgu Republike Kosovo
  39. Mateja Jesenko: Razvoj blagovne znamke Lili in Bine
  40. Teja Satošek: Odnos študentov do spletnega nakupovanja
  41. Matija Oražem: Gverilsko trženje komercialne glasbene zasedbe
  42. Davorin Milinović: Vpliv lastnosti slovenskih porabnikov na izbiro razreda in znamke vozila
  43. Ana Ring Rupar: Spremljanje zadovoljstva zaposlenih izbranega podjetja v skladu z zahtevami standarda ISO 9001:2008
  44. Gašper Ceglar: Analiza zadovoljstva strank v poprodaji na primeru podjetja Renault Nissan Slovenija
  45. Barbara Kranjc: Umeščanje izdelkov v hollywoodskih filmih
  46. Danijel Kaisersberger: Analiza ujemanja značilnosti ponudbe knjig in povpraševanje po njih
  47. Eva Jazbec: Pravična trgovina v proizvodni verigi tekstila in oblačil
  48. Ajda Kejžar: Odnos študentov Ekonomske fakultete Univerze v Ljubljani do kajenja
  49. Anja Perković: Spletna tržišča v teoriji in praksi
  50. Ermina Suljadžić: Odnos milenijcev do blagovne znamke H&M

Druga dela (6)

  1. Irena Ograjenšek: Improving student in-depth understanding of statistics
  2. Jana Žnidaršič, Mojca Kogovšek, Metka Kogovšek, Irena Ograjenšek: It is never too late to learn
  3. Anuška Ferligoj, Irena Ograjenšek, Roman Rogelj: Motivacija za študij in delovno kariero študentov Ekonomske fakultete in Fakultete za družbene vede
  4. Uroš Horvat, David Klepej, Manca Krošelj, Naja Marot, Irena Ograjenšek, Nina Stubičar, Matjaž Uršič: Urban tourism in Slovenia
  5. Eva Matjaž, Polona Černič, Lejla Perviz, Irena Ograjenšek: Slovenski kulturno-kreativni delavec v času pandemije Covida-19
  6. Naja Marot, David Klepej, Irena Ograjenšek: Are tourism strategies responsive to critical events?