Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
MSc theses (7)
Maja Žun:
Poučevanje okoljevarstvenih vsebin pri pouku geografije po načelih ekopedagogike in induktivnega vzgojnega pristopa
Patricija Čamernik:
Vzgojni in izobraževalni vidiki gledališke umetnosti pri poučevanju tujih jezikov
Žiga Hrovat:
Vzgojni pomen sociodramske igre predšolskega otroka
Jerca Kozelj:
Vpliv igre na razvoj otrok s travmatičnimi izkušnjami
Beti Melkamu:
Sodelovanje osnovnih šol in kulturnih ustanov pri kulturno-umetnostni vzgoji
Tanja Pestotnik:
Kazalniki inkluzije na izbranih finskih osnovnih šolah
Katja Kušar:
Levo ali desno?
BSc theses (41)
Monika Trstenjak:
Vzgoja za svobodo
Metka Demšar Goljevšček:
Konj in človek - tisočletno sožitje
Nina Federnsberg:
Otrok z avtizmom v rednem izobraževanju
Kaja Rojnik:
Doživetje narave in koncept šole v naravi
Ana Levstek Knavs:
Profesionalni razvoj učiteljev preko refleksivne prakse in njihovo delo z otroki s posebnimi potrebami
Daša Skrt:
Baletna vzgoja
Karmen Stolnik:
Analiza konfliktnih situacij v osnovni šoli
Katja Štrekelj:
Vloga strokovnega delavca v zaporu
Kristina Benedičič:
Moralni razvoj kot izgrajevanje otrokovih prosocialnih vrlin
Andreja Črešnik:
Avtizem - pogled strokovnih delavcev in staršev
Jana Flego:
Problematika vključenosti imigrantskih otrok v šolo - primer druge generacije priseljencev iz republik bivše Jugoslavije
Janja Gerdevič:
Vzgoja kritičnega potrošnika
Ines Humar:
Vrstniška mediacija kot način reševanja konfliktov v osnovni šoli
Mateja Justin:
Vzgojni načrt kot uresničitev ideje o načrtovanju vzgoje v javni osnovni šoli
Tatjana Kociper:
"Vzgojni priročniki za starše"
Jerica Medvešček Vukoje:
Obravnava učencev s čustvenimi in vedenjskimi težavami v osnovni šoli Miren
Saša Čarni:
Socialna integracija otroka s posebnimi potrebami
Anja Smolič:
Upornost mladih v sodobni družbi. Realnost ali utopija?
Matic Senica:
Nadarjen učenec s čustveno-vedenjskimi težavami
Boštjan Kotnik:
Socialna integracija kot dimenzija inkluzije
Raša Weissbacher:
Avtizem in terapija s konjem
Klavdija Volf:
Uvajanje elementov Reggio Emilia v javni vrtec
Martina Jejčič:
Modeli pravičnosti in vzgojno posredovanje
Mateja Iskra:
Etična vzgoja pri državljanski in domovinski vzgoji ter etiki
Špela Štefe:
Terapija s pomočjo psa
Tina Višekruna:
Induktivni pristop pri mediacijskem posredovanju v konfliktih
Mojca Horvat:
Moteče vedenje in vzgojno ukrepanje v osnovni šoli
Maja Ilić:
Vrnitev k skupnosti - odgovor na postmoderno identiteto posameznika v potrošniški družbi?
Maruša Jenič:
Individualizirani program - skupen projekt vseh vpletenih?
Marjana Mertük:
Pedagoška vrednost semiotične diverzitete v avtizmu in slovensko-francoskem bilingvizmu
Urška Rijavec:
Deklica s cerebralno paralizo v rednem oddelku vrtca
Urška Verbič:
Pomembnost vključevanja študij spolov v študijske programe, ki izobražujejo za poklic učitelja oziroma učiteljice
Maša Grča:
Vloga vrstnikov v procesu prevzgoje mladoletnih prestopnikov v prevzgojnem domu
Eva Dobravec:
Socialna integracija otrok s posebnimi potrebami v treh osnovnih šolah v okolici Litije
Andra Hozjan:
Grajenje skupnosti na temeljih umetnosti
Jernej Jurčec, Božo Repe:
Zgodovina in praksa vzgojnih zavodov na Slovenskem
Barbara Kavčnik:
Pedagoška vrednost video iger
Barbara Kozjek:
Poučevanje španščine predšolskih otrok z vidika komunikacijske in gibalne metode
Mirjana Lipej:
Vzgoja kot medij spodbujanja družbenega angažmaja
Zdenka Premoša:
Kognitivno-vedenjski pristop kot oblika pomoči staršem pri spreminjanju motečega vedenja njihovih otrok
Anton Zupet:
Sociokulturne dimenzije nudenja dodatne učne pomoči romskim otrokom v osnovni šoli
Other documents (3)
Robi Kroflič, Helena Smrtnik Vitulić:
Učinki celovitega induktivnega vzgojnega pristopa na socialno vedenje predšolskih otrok v vrtcu
Robi Kroflič, Helena Smrtnik Vitulić:
The effects of the comprehensive inductive educational approach on the social behaviour of preschool children in kindergarten
Mojca Peček, Vida Vončina Vodeb, Robi Kroflič:
Vzgoja v srednjih strokovnih in poklicnih šolah