Numbers

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

MSc theses (6)

  1. Špela Bajželj: Vključevanje učencev, katerih materni jezik ni francoščina, v javno šolo v Franciji
  2. Zorana Mijulkov: (Ne)strpnost v javni srednji šoli
  3. Anđela Hrovat: (Ne)moč in (ne)dolžnost opazovalcev nasilja v šolskem prostoru
  4. Teja Rupčič: Romski pomočnik in njegova vloga pri vzgoji in izobraževanju romskih otrok v Beli krajini
  5. Maša Zemljič: Vzgojna ravnanja učiteljev ob nezaželenem ravnanju otrok in mladostnikov
  6. Sara Ugrin: Institucionalne politike, ki obravnavajo problematiko spolnega nadlegovanja oseb, vpisanih v programe visokošolskega izobraževanja

BSc theses (28)

  1. Zala Razpotnik: Vzgoja in izobraževanje o spolnosti v javni šoli
  2. Siniša Borovičanin: Psihoanalitična kultura v javnem vrtcu
  3. Judita Popovič: Stigmatizacija in diskriminacija integrirane naglušne učenke v redno osnovno šolo
  4. Margaret Godec: Poznavanje problematike trgovine z ljudmi pri slovenskih srednješolkah in srednješolcih
  5. Ines Klavžar: Knjiga in otrokova govorna kompetentnost v povezavi z družinskim in knjižničnim okoljem
  6. Mojca Rebula: Fenomen "novega očetovstva"v kontekstu njihovih skrbstvenih dejavnosti za otroke
  7. Katarina Raičević: Homoseksualnost in religija
  8. Lara Požonec: Istospolne družine
  9. Aldijana Tabučić: Oddaja Super varuška
  10. Simona Bajuk: Razkritje istospolne usmerjenosti staršem
  11. Špela Cuzak: Starši, televizija in vzgoja za medije
  12. Maruša Demšar: Televizija in otroci
  13. Tadeja Žele: Seksistična raba jezika v strokovni literaturi namenjeni zaposlenim v vrtcih med leti 1869 in 1914 ter med leti 1995 in 2010
  14. Aleš Zobec: Javna šola, koncepti seksualnosti ter politike gejev in lezbijk
  15. Ivana Tišma: Divji otroci in njih motiv v zlati dobi španske književnosti
  16. Anja Oven: Vpliv priročniške literature na družinsko vzgojo v potrošniški družbi in analiza priročnika
  17. Sonja Poznič Cvetko: Motivi za vpis v osnovnošolske vzgojno-izobraževalne programe slovenskih zasebnih šol
  18. Mirjam Turner: Vloga vrstniške skupine pri krepitvi in ohranjanju adolescentove homofobije
  19. Pia Čas: Družbena konstrukcija ženskosti v prespektivi religije, družine in šole
  20. Martina Milič: Kompetenčni profil ravnatelja med pedagoškim in upravnim vodenjem javne srednje šole
  21. Sara Stefanović: Primerjalna analiza učbenikov družboslovja v socialistični Sloveniji in danes
  22. Mateja Barolin: Program Ekošola in okoljska ozaveščenost osnovnošolcev
  23. Lea Bele: Občutek (pre)obremenjenosti v povezavi z delom za šolo
  24. Ema Cerar: Stališča učiteljev o ustreznosti konceptualnih in sistemskih rešitev obravnave otrok priseljencev v obvezni osnovni šoli
  25. Irena Čuk: Zagotavljanje raznolike ponudbe prehrane v javnih osnovnih šolah
  26. Jasna Jovović: Konceptualizacija interkulturnosti v Španiji na prelomu tisočletja
  27. Katarina Podržaj: Motivi zapornikov za vključitev v tretma v Zavodu za prestajanje kazni zapora
  28. Andreja Zgonc: Politična pismenost in značilnosti politične participacije pri študentkah in študentih pedagogike in andragogike

Other documents (6)

  1. Mojca Kovač Šebart, Janez Krek: Vrednotna osnova vzgoje v javni šoli
  2. Mojca Kovač Šebart, Janez Krek, Janez Vogrinc: O vzgojni zasnovi v javnih osnovnih šolah - kaj pokažejo empirični podatki
  3. Mojca Kovač Šebart, Miha Kovač, Tadej Vidmar, Jasna Mažgon: How do the expectations of faculty members influence the quality and acquisition of knowledge in the academic environment? The case of Slovenia
  4. Pavel Zgaga, Alojz Pluško, Janez Krek, Mojca Kovač Šebart, Ljubica Marjanovič Umek, Zdenko Medveš: Izobraževanje in izobraževalni sistem
  5. Janez Krek, Mojca Kovač Šebart: Citizenship education in Slovenia after the formation of the independent state
  6. Gregor Torkar, Miha Kovač, Mojca Kovač Šebart: The role of textbooks in teaching and learning processes