Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Repository of the University of Ljubljana
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Numbers
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
BSc theses (32)
Janja Češnovar:
Neposredno trženje preko televizije
Barbara Butina:
Tržno komunikacijski program za kadrovski informacijski sistem
Sašo Božič:
Trgovska blagovna znamka Lumpi
Sandi Pecić:
Vzpostavljanje dolgoročnega odnosa s kupci avtomobilov Mercedes-Benz v Sloveniji
Alenka Jovan:
Proces nakupnega odločanja pri avtomobilu v gospodinjstvu
Klaudija Cigan:
Podoba blagovne znamke Porsche v Sloveniji
Katja Vraničar:
Nakupne navade potrošnikov cvetja
Katjuša Dolinar:
Tržno komuniciranje v malih podjetjih gorenjske regije
Damjana Franetič:
Upravljanje odnosov s kupci knjig preko kataloga
Laura Uršič:
Pomen notranjega trženja pri uvajanju projekta CRM v Novo KBM d.d., Področje Nova Gorica
Matevž Vrunč:
Trženje storitve članstva v Avto-moto zvezi Slovenije
Roman Dragan:
Nadstandardno zdravstveno zavarovanje v Sloveniji
Tina Malešič:
Upravljanje blagovne znamke Fiat na slovenskem trgu
Mitja Hafner:
Analiza trženjskega spleta ŠOU mape in ŠOU študentskega priročnika
Manica Švagelj:
Nakupne navade potrošnikov pri prodaji zamrznjene hrane na dom (na primeru podjetja Bo-frost)
Tadeja Ulrych:
Analiza življenjskega ciklusa izdelka na primeru digitalnih fotoapoaratov
Irena Kastelic:
Zadovoljstvo kupcev s storitvami mobilne telefonije na primeru podjetja Mobitel
Bojan Vrtač:
Vzajemno trženje kot ključ do uspeha na trgih bivše Sovjetske zveze
Mateja Orešnik:
Razvoj diskontnih prodajaln v Sloveniji
Neža Kozina:
Pomen interneta pri trženju storitev turističnih podjetij
Špela Kržišnik:
Analiza in uporaba navideznega nakupovanja; primer MKT
Marko Smrtnik:
Vzajemni skladi in odnos Slovencev do njih
Tanja Kozamernik:
Mrežni marketing na primeru podjetja Oriflame kozmetika, d.o.o.
Uroš Leban:
Program lojalnosti za naročnike revije National Geographic v slovenskem jeziku
Jaka Mohorič:
Analiza prodajnih tekmovanj namenjenih knjigarjem Mladinske knjige Trgovine
Katja Babič Kaligarič:
Naslovljena pisemska pošiljka kot uspešna disciplina neposrednega trženja
Tina Štukelj:
Odnos slovenskih uporabnikov e-pošte do nezaželenih e-sporočil
Joža Perhavc:
Oglasni mediji MKZ, d.d.
Matija Uranjek:
Neposredno trženje na Najdi.si
Jožica Lapuh:
Vzpostavljanje dolgoročnih odnosov s kupci s pomočjo neposrednega trženja
Tina Videnič:
Tržno komuniciranje v podjetju Man Gospodarska vozila Slovenija d.o.o.
Tina Sergon:
Vpliv prodajalcev na nakupne odločitve pri nakupu avtomobila