Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (5)

  1. Jože Lango: Poučevanje glasbene vzgoje z uporabo informacijsko komunikacijske tehnologije
  2. Konstanca Zalar: Narativne in dialoške razsežnosti "Orff-Schulwerka"
  3. Metka Knific: Vključevanje slovenske ljudske plesne dediščine v vzgojno-izobraževalni proces v osnovni šoli
  4. Iva Dobovičnik: Ozaveščenost razrednih učiteljev in staršev o pomenu glasbene vzgoje v prvem in drugem triletju osnovne šole
  5. Ada Holcar Brunauer: Preverjanje in ocenjevanje pri glasbeni vzgoji v osnovni šoli

Magistrska dela (15)

  1. Metka Čadonič: Belokranjsko ljudsko izročilo Metliško obredje
  2. Nika Žibert: Vpliv glasbenega izobraževanja v javnih glasbenih šolah na izgovarjavo izbranih samoglasnikov v angleškem jeziku
  3. Estera Stojko: Pevski repertoar v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  4. Urška Korelec: Prepoznavanje glasbeno nadarjenih učencev v 1. in 2. vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  5. Katja Golob: Poučevanje nadarjenih učencev pri pouku glasbene umetnosti v 5. razredu osnovne šole
  6. Maja Obolnar Hrnjičić: Glasbene dejavnosti kot spodbuda za razvoj fonološkega zavedanja in branja pri učencu z disleksijo
  7. Tamara Biderman: Načrtovanje glasbenodidaktičnih iger pri pouku glasbene umetnosti v prvem in drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  8. Polona Peternelj: Uresničevanje glasbenih projektov v prvem in drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  9. Manca Kukenberger: Kompetence zborovodij otroških pevskih zborov v Sloveniji
  10. Melita Rožič: Zborovsko petje v predšolskem obdobju
  11. Nina Mulej: Zastopanost slovenske ljudske pesmi v 1. in 2. vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole v mestnem in podeželskem okolju
  12. Sonja Čenčič: Medpredmetno povezovanje glasbene umetnosti s slovenskim ljudskim izročilom v četrtem razredu osnovne šole
  13. Judita Nemeček: Kulturna dediščina - ljudska pesem v Litiji
  14. Maruša Traven: Zastopanost glasbene dejavnosti ustvarjanja pri pouku glasbene umetnosti skozi vertikalo osnovnošolskega izobraževanja
  15. Nina Rožmanec: Vokalna tehnika in glasovna higiena pri bodočih učiteljih razrednega pouka

Diplomska dela (26)

  1. Jožica Mohar: Pedagoški lik Janeza Kuharja
  2. Alenka Radičević: Motiviranost učiteljev za delo z glasbeno nadarjenimi učenci
  3. Marija Zanjkovič: Vpliv glasbeno didaktičnih iger na učenje socialnih veščin pri učencih z motnjo v duševnem razvoju
  4. Neža Kralj: Zborovodski lik Janeza Kuharja
  5. Anja Prevc: Usposobljenost razrednih učiteljev za petje z vidika vokalne tehnike
  6. Laura Vöröš: Madžarska ljudska glasba pri pouku glasbene vzgoje na razredni stopnji na dvojezičnih osnovnih šolah v Prekmurju
  7. Ana Rozman: Odnos učencev, staršev in učiteljev do zvočnega okolja
  8. Katja Banovec: Glasbene interesne dejavnosti na osnovnih šolah v občini Črnomelj
  9. Katja Jarc: Združevanje metod gibalno-plesne in glasbene terapije pri otrocih s posebnimi potrebami v povojnem okolju
  10. Andreja Verbovšek: Motivacija in usposobljenost vzgojiteljev za delo z glasbeno nadarjenimi otroki drugega starostnega obdobja
  11. Irena Grdešič: Glasbena kompetentnost vzgojiteljic
  12. Karmen Levak: Poučevanje slovenskih ljudskih plesov v drugem triletju
  13. Urška Volarič: Stališča razrednih učiteljev do didaktičnih gradiv za glasbeno vzgojo
  14. Neža Hribar: Glasbeno opismenjevanje v enoglasnem otroškem pevskem zboru
  15. Janja Medvešek: Učiteljeva uporaba glasbe kot motivacijskega sredstva v prvem triletju devetletne osnovne šole
  16. Darja Škrlj: Pedagoški portret slovenske skladateljice Brine Jež Brezavšček
  17. Špela Oblak: Otroški ljudski plesi in rajalne igre v učnem načrtu za glasbeno vzgojo od 1. do 5. razreda
  18. Anita Ješe: Odnos vzgojiteljic do petja v vrtcu
  19. Tina Drobnič: Učna diferenciacija in individualizacija pri glasbeni umetnosti
  20. Petra Antolin: Vpliv socialno-kulturnega okolja na razvoj glasbene nadarjenosti otrok v 2. triletju osnovne šole
  21. Saša Dermota: Stališča vzgojiteljev do uresničevanja glasbene dejavnosti ustvarjanja v predšolskem obdobju
  22. Irena Mavrič: Kakovostno poučevanje glasbene vzgoje na razredni stopnji z vidika učiteljevih kompetenc
  23. Meta Oblak: Otroško ljudsko glasbeno izročilo v drugem starostnem obdobju v vrtcu
  24. Gašper Kos: Spodbudno glasbeno okolje v zgodnjem otroštvu
  25. Lea Šifrer: Usmerjene glasbene dejavnosti za otroke 1. starostnega obdobja
  26. Ana Zotler: Vključevanje glasbenih spodbud v dejavnosti dnevne rutine v prvem starostnem obdobju vrtca

Druga dela (18)

  1. Barbara Sicherl-Kafol, Olga Denac, Jerneja Žnidaršič, Konstanca Zalar: Music objectives planning in prevailing psychomotor domain
  2. Barbara Sicherl-Kafol: Medpredmetno povezovanje v osnovni šoli
  3. Barbara Sicherl-Kafol: The teachers' group from Ljubljana - SI
  4. Barbara Sicherl-Kafol: Integrating folk music into the primary music curriculum
  5. Barbara Sicherl-Kafol: Musical concepts and skills
  6. Barbara Sicherl-Kafol: Interdisciplinary connections in the framework of curriculum planning
  7. Barbara Sicherl-Kafol: Assessment of pupils in music education
  8. Barbara Sicherl-Kafol, Olga Denac: Creative expression through contemporary musical language
  9. Specialne didaktike
  10. Urban Kordeš, Barbara Sicherl-Kafol, Ada Holcar Brunauer: A model of formative assessment in music education
  11. Barbara Sicherl-Kafol, Olga Denac, Jerneja Žnidaršič, Konstanca Zalar: Načrtovanje ciljev glasbene vzgoje na učnih področjih
  12. Konstanca Zalar, Urban Kordeš, Barbara Sicherl-Kafol: Non-verbal communication in music lessons
  13. Barbara Sicherl-Kafol, Olga Denac, Jerneja Žnidaršič: Opinion of the Slovenian preschool teachers about arts and cultural education in kindergarten
  14. Konstanca Zalar, Urban Kordeš, Barbara Sicherl-Kafol: The role of children's musical instruments in communication with musical language
  15. Jože Lango, Barbara Sicherl-Kafol: Pupils' views on introducing ICT into music lessons
  16. Brigitte Lion, Christine Stöger, Barbara Sicherl-Kafol: Accompagnato
  17. Učitelj v vlogi raziskovalca
  18. Olga Denac, Branka Čagran, Jerneja Žnidaršič, Barbara Sicherl-Kafol: Arts and cultural education in Slovenian primary schools