Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (1)
Mojca Kralj:
Družbene značilnosti in perspektive poklicnega življenja profesoric razrednega pouka
MSc theses (7)
Manja Šalamon:
Uvajanje osebnega načrtovanja učenčevega dela v 3. in 4. razredu
Mojca Kralj:
Zgodovina, kultura in motivacijska moč šolskih štampiljk
Barbara Jordan Fleten:
Stališča učiteljev do profesionalnega razvoja
Petra Erjavec:
Predšolska vzgoja po konceptu pedagogike Montessori in socialno vedenje v šoli
Polona Jančič:
Preprečevanje stresa pri učencih zaradi ocenjevanja znanja
Mihael Potočar:
Učenje učenja
Tatjana Tomažič-Majstor:
Znanje biologije gimnazijcev po zaključenem obveznem programu
BSc theses (1)
Dunja Blaznik:
Učiteljevi pristopi pri poučevanju matematike in njihov vpliv na učno motivacijo
Other documents (7)
Cveta Razdevšek-Pučko:
Initial teacher education in teaching context - Slovenia
Tatjana Tomažič-Majstor:
Znanje biologije gimnazijcev po zaključenem obveznem programu
Cveta Razdevšek-Pučko:
Psihološka utemeljitev opisnega ocenjevanja znanja v prvem obdobju devetletke
Cveta Razdevšek-Pučko:
Vpliv kognitivne psihologije na spremembo paradigme preverjanja in ocenjevanja znanja
Alenka Kobolt, Bojana Caf, Irena Brenčič, Irena Lesar, Jana Rapuš-Pavel, Kristina Pelc Zupančič, Mojca Peček, Uroš Metljak, Špela Potočnik, Tatjana Verbnik Dobnikar, Zdenka Cimermančič:
Izstopajoče vedenje in pedagoški odzivi
Marjanca Pergar-Kuščer, Cveta Razdevšek-Pučko:
Sodelovanje in tekmovanje v šoli
Mojca Kralj, Cveta Razdevšek-Pučko:
Značilnosti in vrednotenje poklica profesorice razrednega pouka