Numbers

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (1)

  1. Mojca Kralj: Družbene značilnosti in perspektive poklicnega življenja profesoric razrednega pouka

MSc theses (7)

  1. Manja Šalamon: Uvajanje osebnega načrtovanja učenčevega dela v 3. in 4. razredu
  2. Mojca Kralj: Zgodovina, kultura in motivacijska moč šolskih štampiljk
  3. Barbara Jordan Fleten: Stališča učiteljev do profesionalnega razvoja
  4. Petra Erjavec: Predšolska vzgoja po konceptu pedagogike Montessori in socialno vedenje v šoli
  5. Polona Jančič: Preprečevanje stresa pri učencih zaradi ocenjevanja znanja
  6. Mihael Potočar: Učenje učenja
  7. Tatjana Tomažič-Majstor: Znanje biologije gimnazijcev po zaključenem obveznem programu

BSc theses (1)

  1. Dunja Blaznik: Učiteljevi pristopi pri poučevanju matematike in njihov vpliv na učno motivacijo

Other documents (7)

  1. Cveta Razdevšek-Pučko: Initial teacher education in teaching context - Slovenia
  2. Tatjana Tomažič-Majstor: Znanje biologije gimnazijcev po zaključenem obveznem programu
  3. Cveta Razdevšek-Pučko: Psihološka utemeljitev opisnega ocenjevanja znanja v prvem obdobju devetletke
  4. Cveta Razdevšek-Pučko: Vpliv kognitivne psihologije na spremembo paradigme preverjanja in ocenjevanja znanja
  5. Alenka Kobolt, Bojana Caf, Irena Brenčič, Irena Lesar, Jana Rapuš-Pavel, Kristina Pelc Zupančič, Mojca Peček, Uroš Metljak, Špela Potočnik, Tatjana Verbnik Dobnikar, Zdenka Cimermančič: Izstopajoče vedenje in pedagoški odzivi
  6. Marjanca Pergar-Kuščer, Cveta Razdevšek-Pučko: Sodelovanje in tekmovanje v šoli
  7. Mojca Kralj, Cveta Razdevšek-Pučko: Značilnosti in vrednotenje poklica profesorice razrednega pouka