izpis_h1_title_alt

Optimizacija zmogljivosti brezpilotnega letala
ID Bajec, Vid (Avtor), ID Šajn, Viktor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (7,12 MB)
MD5: 537E3D577F31AC845CCBADDBC22159F9
PID: 20.500.12556/rul/686c74b3-8f09-4a32-8a7f-e41b6332f494

Izvleček
Delo obsega snovanje brezpilotnega letala z največjo vzletno maso 50 kg, z namenom da dosežemo čim večji dolet in čim daljši čas letenja. Na podlagi podanih zahtev, smo opredelili prioritete snovanja in določili konfiguracijo letala in njegovih sklopov. Izvedli smo analizo vpliva vitkosti krila na aerodinamične zmogljivosti letala, pri tem smo uporabili program za analizo profilov krila X-foil ter razvili namenski program v okolju MS Excel. Izračunali smo dimenzije, površine, mase in primerne konstrukcijske materiale letala. Rezultat je letalo z visokim drsnim količnikom. Izkaže se, da je vitkost krila v našem primeru navzgor omejena s trdnostjo in ne aerodinamiko.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Aerodinamika, mehanika leta letala, brezpilotna letala, snovanje, zmogljivost, krilo.
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FS - Fakulteta za strojništvo
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/RUL-99894 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.02.2018
Število ogledov:2556
Število prenosov:591
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Aircraft performance optimization
Izvleček:
This work represents the design of an Unmanned aerial vehicle whose takeoff mass does not exceed 50 kg, with intention to maximize range and time of flight. Based on initial characteristics, we set the design priorities and defined aircraft configuration. We analyzed the effect of wing aspect ratio on aerodynamical characteristics of the aircraft, using airfoil analysis program X-foil and developed a computational program in MS Excel. Dimensions, surface areas, masses and appropriate constructional materials were calculated. As a result, we designed an aircraft with high glide ration. It turned out, that the aspect ratio of the wing in our case is upward limited not by aerodynamics, but by structural strength.

Ključne besede:Aerodynamics, flight mechanics, unmanned aerial vehicle, performance, structure, wing.

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj