izpis_h1_title_alt

Analiza premoženja blagovne znamke Vinarstva Šuklje : magistrsko delo
Palčič, Anja (Avtor), Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/palcic2635-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, vinarstvo, blagovne znamke, trženje, strategija trženja, zaščita, geografija, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2017
Založnik:[A. Palčič]
Št. strani:II, 60, 19 str.
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:24131814 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:757
Število prenosov:43
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:A brand equity analysis of Šuklje Winery
Ključne besede:Slovenia, wine-business, brands, marketing, marketing strategy, protection, geography, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj