izpis_h1_title_alt

Analiza premoženja blagovne znamke Vinarstva Šuklje : magistrsko delo
ID Palčič, Anja (Avtor), ID Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/palcic2635-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, vinarstvo, blagovne znamke, trženje, strategija trženja, zaščita, geografija, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Palčič]
Leto izida:2017
Št. strani:II, 60, 19 str.
PID:20.500.12556/RUL-99690 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:24131814 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:13.02.2018
Število ogledov:2312
Število prenosov:139
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:A brand equity analysis of Šuklje Winery
Ključne besede:Slovenia, wine-business, brands, marketing, marketing strategy, protection, geography, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj