izpis_h1_title_alt

Analiza značilnosti komuniciranja s strankami v bančništvu : magistrsko delo
ID Kuralt, Andraž (Avtor), ID Zupan, Nada (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/kuralt2554-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:bančništvo, banke, bančno poslovanje, odnosi s strankami, komuniciranje, znanje, sposobnosti, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Kuralt]
Leto izida:2017
Št. strani:III, 60, 17 str.
PID:20.500.12556/RUL-99677 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:005.57
COBISS.SI-ID:23952102 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:13.02.2018
Število ogledov:1649
Število prenosov:131
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:banking, banks, banking management, customer relationship, communications, knowledge, skills, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj