izpis_h1_title_alt

Uvedba informacijskega sistema za upravljanje odnosov s strankami v podjetju Avtotehna : magistrsko delo
ID Černetič, Andrej (Avtor), ID Gradišar, Miro (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/cernetic2906.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, odnosi s strankami, management, informatika, informacisjki sistemi, informacijska tehnologija, case study, Slovenija, podjetje, Avtotehna
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Černetič]
Leto izida:2006
Št. strani:VI, 80 str.
PID:20.500.12556/RUL-9965 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.2
COBISS.SI-ID:16386278 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1146
Število prenosov:260
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, customer relationship, management, informatics, information technology, case study, Slovenia, enterprises

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj