izpis_h1_title_alt

Modeliranje pretoka igralnega časa med zaporednima dogodkoma na košarkarski tekmi
ID Mavrič, Luka (Avtor), ID Kononenko, Igor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,48 MB)
MD5: A456BBFBEECA5268675B3D75FE0949E2
PID: 20.500.12556/rul/17682551-7d15-45a3-88ad-f9988ded30a0

Izvleček
V diplomskem delu smo reševali problem napovedovanja pretoka časa med dvema dogodkoma na košarkarski tekmi. Najprej smo preučili vhodne podatke, kjer so bile kombinacije dogodkov zapisane v kronološkem zaporedju. Podatke smo preoblikovali v obliko, primerno za uporabo v strojnem učenju. Pretok časa smo napovedovali s pomočjo linearne regresije, regresijskih dreves in nevronskih mrež. Vsak algoritem smo na kratko predstavili, poiskali najboljšo kombinacijo neodvisnih spremenljivk in ostalih parametrov ter na koncu predstavili najboljši model. V zaključku smo primerjali najboljše modele uporabljenih metod strojnega učenja. Najboljše rezultate je dosegla nevronska mreža, najslabše pa pričakovano linearna regresija. Za konec smo strnili naše ugotovitve ter predlagali še nekaj predlogov za izboljšave.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:košarka, napovedovanje pretoka časa, linearna regresija, regresijska drevesa, nevronske mreže
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/RUL-99586 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:06.02.2018
Število ogledov:902
Število prenosov:467
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Modelling the Elapsed Time between Two Events in a Basketball Game
Izvleček:
In this thesis, the problem of predicting the elapsed time between two events in a basketball game is researched. First, our input data consisting of combinations of events in chronological order is studied, and then, the data is prepared and transformed so that it becomes better suited for machine learning. The elapsed time is predicted with the help of linear regression, regression trees and neural networks. For each algorithm, a short description is created; further, the best combination of independent variables and other parameters is found and finally, the best model is presented. To conclude, the best models of the utilized machine learning methods are compared. The best results were achieved by neural networks, while linear regression, as expected, proved to be the worst. Finally, the findings are presented and a few suggestions for improvements are added.

Ključne besede:basketball, prediction of the elapsed time, linear regression, regression trees, neural networks

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj