izpis_h1_title_alt

ODPRAVLJANJE ADMINISTRATIVNIH OVIR SKOZI SISTEM VEM ZA PODJETJA IN PODJETNIKE
ID MARKOVC, MARIJANA (Avtor), ID Virant, Grega (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,50 MB)
MD5: BF4BE8FEDFAEF81DE5B4E389CC1B1293
PID: 20.500.12556/rul/a44eaac9-19a7-4af4-b715-741915f7a9e8

Izvleček
V Sloveniji so se skozi finančno in gospodarsko krizo v obdobju 2008 – 2015 pokazale številne šibke točke v obstoječih sistemih, zato so za okrevanje potrebne korenite strukturne spremembe, kar bi spodbudilo gospodarsko dejavnost in povečevanje rasti. Zavedati se je potrebno, da je podjetništvo kot pogonski agregat sodobne družbe. Zato je nujno ob vseh strukturnih spremembah vložitev naporov v oblikovanje javne politike, predvsem v pospeševanje podjetniške aktivnosti. Vloga države in težnja po njeni redukciji je primarni cilj, kadar gre za ustvarjanje gospodarskega okolja ki je spodbudno za razvoj podjetništva. Administrativne ovire so prepoznane kot težava, zaradi katerih se izgublja tako finančni kot tudi časovni potencial podjetja. Želja po debirokratizaciji poslovanja je vse bolj pogost pojav, vendar je potrebno k tem projektu pristopiti postopno in preudarno. Hkrati se je potrebno zavedati, da samo odprava določene administrativne ovire ne prinese pravega želenega učinka ampak je vsaj v podjetniškem svetu potrebna tudi izredno visoka kakovost opravljene storitve javnega servisa. V nalogi se ukvarjam z vprašanjem odprave administrativnih ovir na področju razvoja podjetniškega okolja. Ne išče se kje vse bi se lahko debirokratiziralo oziroma zmanjševalo administrativno breme ampak se iščejo načini dviga kakovosti storitve javnega servisa preko točk VEM širom po Sloveniji.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:odprava administrativnih ovir • točka VEM • poslovno okolje • država • podjetja • podjetniki
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:FU - Fakulteta za upravo
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/RUL-99495 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:29.01.2018
Število ogledov:1078
Število prenosov:629
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:REDUCING ADMINISTRATIVE AND REGULATORY BURDENS THROUGH THE "All-in-One" SERVICE MODEL FOR COMPANIES AND ENTERPRENEURS
Izvleček:
Economic slowdown between 2008 and 2015 pointed out to many weaknesses in existing economical, financial and bureaucratic systems in Slovenia that require changes in their fundamental operations to improve economical activities and growth rate. Entrepreneurship is the core activity of the modern society and thus requires structural changes in addition to favorable political environment for higher growth of business activities. Role of the state and the reduction of the its influence is the primary objective for creating economical environment needed for the development of entrepreneurship. Administrative burdens are seen as the source of inefficiency for the companies as they are raising financial burden for the companies as well as lengthening required time. Desire to lower bureaucratical burdens is an increasingly common phenomenon. However, it is necessary to approach the problem progressively and prudently. Furthermore, it is vital to emphasize that the reduction of a single adminstrative burden alone will not lead to a desired outcome, but it is necessary to provide high quality bureaucratic services to business and entrepreneurial activities. The thesis is adressing the problem of the reduction of the administrative burdens for the development of the entrepreneurial environment. The main objective of the thesis is to provide suggestions for improving the quality of provided services through “All-in-One” service model.

Ključne besede:reducing administrative burdens • One Stop Shops • business environment • state • companies • entrepreneurs

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj