izpis_h1_title_alt

Pomen notranjega trženja pri izboljševanju kulture v proizvodnem podjetju : specialistično delo
ID Vozelj, Iztok (Avtor), ID Zupan, Nada (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/specialist/vozelj2921.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:produkcija, industrijsko podjetje, človeški kapital, kadri, motiviranje, kultura podjetja, tipologija, trženje, case study, Slovenija, ETI
Vrsta gradiva:Specialistično delo
Tipologija:2.10 - Specialistično delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[I. Vozelj]
Leto izida:2006
Št. strani:70 str., VII str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-9947 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:331
COBISS.SI-ID:16380646 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1156
Število prenosov:181
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:production, industrial enterprises, human capital, personnel, motivation, corporate culture, typology, marketing, case study, Slovenia

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj