izpis_h1_title_alt

Odnos in uporaba blagovnih znamk pri mladih : diplomsko delo
ID Franjkovič, Alin (Avtor), ID Podnar, Klement (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_franjkovic-alin.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:mladi potrošniki, Blagovne znamke, Potrošniki, Mladina, Skepticizem, Diplomska dela
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Franjkovič]
Leto izida:2017
Št. strani:36 str.
PID:20.500.12556/RUL-99107 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366(043.2)
COBISS.SI-ID:35382109 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:08.01.2018
Število ogledov:1121
Število prenosov:180
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Trademarks, Consumers, Youth, Skepticism, Graduate theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj