izpis_h1_title_alt

Spodbudno glasbeno okolje v zgodnjem otroštvu
ID Kos, Gašper (Avtor), ID Sicherl-Kafol, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/4920/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V teoretičnem delu diplomske naloge predstavljam vplive spodbudnega okolja na razvoj glasbenih sposobnosti. Osredotočil sem se na zgodnje otroštvo in dejavnosti, ki vplivajo na razvoj glasbenih sposobnosti in spretnosti. V tem okviru igra pomembno vlogo načrtovanje glasbe in način, kako otroku posredujemo glasbene izkušnje. V nadaljevanju opredeljujem načine glasbenega izvajanja, poslušanja in ustvarjanja, preko katerih otrok razvija glasbene zmožnosti. Poudarek je tudi na glasbeni vzgoji v Kurikulumu, saj glasba spada v področje umetnosti in tako sooblikuje celostni razvoj otrokove osebnosti. V empiričnem delu preučujem možnosti načrtovanja in uresničevanja glasbenih dejavnosti ter vsebin v okviru programa glasbenih srečanj, ki vključujejo sodobno glasbeno literaturo za otroke prvega starostnega obdobja (otroci v starosti od 6. mesecev do treh let starosti). Rezultati raziskave prikazujejo, da ima spodbudno glasbeno okolje pomembno vlogo za razvoj glasbenih sposobnosti in spretnosti. Avtorske pesmi in glasbene dejavnosti smo v glasbenem programu prilagodili razvojni stopnji otrok. Izsledki prikazujejo napredek v prepoznavanju zvočnih barv glasbil, pripevanju, izreki ter sodelovanju v glasbeno-didaktičnih igrah.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:glasbene dejavnosti
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2017
PID:20.500.12556/RUL-98969 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:11870281 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:31.01.2018
Število ogledov:1676
Število prenosov:191
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Stimulating musical environment in early childhood
Izvleček:
The theoretical part of the thesis describes the influences of stimulative environment on the development of musical competencies. I focused on the early years of childhood and the activities that have impact on the development of musical competencies and skills. An important part of this is planning the musical activities and the way we realize the musical experience. Further, I define the implementation, the listening and the creating of the music through which a child develops musical capabilities. Also, I emphasize the importance of music education in the Curriculum, since music is a part of the arts and therefore contributes to forming child's personality. The empirical part studies the possibilities of planning and realization of musical activities and contents of the musical meetings that include modern musical literature for children in the first-age group (children aged from 6 months to 3 year olds). The results of the research show that stimulative musical environment plays an important part in developing musical competencies and skills. We adjusted songs and musical activities according to the level of children's development stage. The results demonstrate progress in recognizing sound colour of musical instruments, articulation, singing along with teacher and cooperating in the musical-didactical activities/games.

Ključne besede:musical activities

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj