izpis_h1_title_alt

Vpliv komunikacije na prodajo v podjetju - analiza v izbranem podjetju : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Ipavec, Tjaša (Avtor), ID Žnidaršič, Jana (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/ipavec453.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, prodaja, komuniciranje, poslovno komuniciranje, medosebni odnosi, nakup, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Ipavec]
Leto izida:2016
Št. strani:II, 24, I, 4 str.
PID:20.500.12556/RUL-98728 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:33339.3
COBISS.SI-ID:23757286 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:05.01.2018
Število ogledov:1111
Število prenosov:106
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The influence of communication on sales in the company - analysis within choosen enterprise
Ključne besede:marketing, sales, communications, business communication, interpersonal relations, purchasing, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj