izpis_h1_title_alt

Pomen poslovne inteligence pri upravljanju odnosov s strankami : diplomsko delo
ID Legan, Lucija (Avtor), ID Jaklič, Jurij (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/legan2252.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:odnosi s strankami, strategija, vizija, zadovoljstvo, lojalnost, kultura podjetja, informacijska tehnologija, znanje, case study, Merkur, Mercator, Simobil
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[L. Legan]
Leto izida:2006
Št. strani:48 str.
PID:20.500.12556/RUL-9846 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.2
COBISS.SI-ID:16333286 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1366
Število prenosov:273
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:customer relationship, strategy, vision, satisfaction, loyalty, corporate culture, information technology, knowledge, case study, Merkur, Mercator, Simobil

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj