izpis_h1_title_alt

Pomen poslovne inteligence pri upravljanju odnosov s strankami : diplomsko delo
Legan, Lucija (Avtor), Jaklič, Jurij (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/legan2252.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:odnosi s strankami, strategija, vizija, zadovoljstvo, lojalnost, kultura podjetja, informacijska tehnologija, znanje, case study, Merkur, Mercator, Simobil
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2006
Založnik:[L. Legan]
Št. strani:48 str.
Kraj:Ljubljana
UDK:659.2
COBISS.SI-ID:16333286 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:668
Število prenosov:188
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:customer relationship, strategy, vision, satisfaction, loyalty, corporate culture, information technology, knowledge, case study, Merkur, Mercator, Simobil

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj