izpis_h1_title_alt

Vpliv referenčnih skupin na identifikacijo potrošnikov z blagovno znamko (na primeru mladih) : diplomsko delo
ID Thaler, Andreja (Avtor), ID Podnar, Klement (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_thaler-andreja.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:socialna identiteta, referenčne skupine, Blagovne znamke, Potrošniki, Identifikacija, Diplomska dela
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Thaler]
Leto izida:2017
Št. strani:54 str.
PID:20.500.12556/RUL-98212 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:316.6:659(043.2)
COBISS.SI-ID:35270493 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:23.11.2017
Število ogledov:1867
Število prenosov:201
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Trademarks, Consumers, Identification, Graduate theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj