Podrobno

Pomen ugleda proizvajalca v marketinških odnosih na tržnih poteh : diplomsko delo
ID Podgoršek, Maja (Avtor), ID Golob, Urša (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/Podgorsek-Maja.PDF Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Podgoršek]
Leto izida:2007
Št. strani:64 f.
PID:20.500.12556/RUL-9797 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138(497.4)(043)
COBISS.SI-ID:26958173 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1886
Število prenosov:524
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
PODGORŠEK, Maja, 2007, Pomen ugleda proizvajalca v marketinških odnosih na tržnih poteh : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : M. Podgoršek. [Dostopano 25 april 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/Podgorsek-Maja.PDF
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Glued wood for construction purposes
  2. Simplified calculation of RC structure deflections
  3. Optimisation of slender steel members with web openings
  4. ǂThe ǂstructural systems of modern wooden roofs
  5. Seismic Vulnerability of RC Structural Walls
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Priročnik za izračun togosti in nosilnosti lesenih okvirnih stenskih elementov z odprtinami
  2. Three-storey steel building 10x30 m
  3. TEMTIS
  4. Steel multistorey building
  5. Dimensioning of steel warehouse

Nazaj