Podrobno

Ocenjevanje repov porazdelitev z metodo presežkov nad visokim pragom : magistrsko delo
ID Šegula, Teja (Avtor), ID Kokol-Bukovšek, Damjana (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (659,18 KB)
MD5: 30FD2B6138FBC9772D786E6F4949DF8D
PID: 20.500.12556/rul/c638c00b-6c95-46bf-8570-b497bd7ca78a

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:teorija ekstremnih vrednosti, ocenjevanje repov porazdelitev, posplošena porazdelitev ekstremnih vrednosti, metoda presežkov nad visokim pragom, struktura odvisnosti, kopule
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FMF - Fakulteta za matematiko in fiziko
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Šegula]
Leto izida:2015
Št. strani:VIII, 54 str.
PID:20.500.12556/RUL-97297 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:519.2
COBISS.SI-ID:17283161 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:23.10.2017
Število ogledov:1952
Število prenosov:556
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
ŠEGULA, Teja, 2015, Ocenjevanje repov porazdelitev z metodo presežkov nad visokim pragom : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : T. Šegula. [Dostopano 4 maj 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=97297
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:extreme value theory, estimation tails of probability distributions, generalized extreme value distribution, peak over treshold method, dependence structure, copula

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Pojavljanje osnovnih čustev pri učencih z avtističnimi motnjami
  2. Vpliv spletnega treninga na kompetence vzgojiteljic za delo z otroki z avtističnimi motnjami
  3. Toaletni trening za otroka z avtistično motnjo
  4. Odraščanje in sobivanje s sorojenci z avtističnimi motnjami
  5. Izzivi izvajanja dodatne strokovne pomoči na daljavo
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Gibalna/športna aktivnost otrok z avtistično motnjo
  2. Oblike dela z učenci z motnjami avtističnega spektra pri pouku glasbene vzgoje
  3. Odzivi otroka z motnjo avtističnega spektra na glasbene spodbude
  4. Prilagoditev šolskega okolja za otroke z avtistično motnjo
  5. Medvrstniški odnosi in učenci z avtističnimi motnjami v osnovni šoli

Nazaj