Podrobno

Določanje strukture človeške kože z difuzno refleksijsko spektroskopijo : magistrsko delo
ID Naglič, Peter (Avtor), ID Majaron, Boris (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,64 MB)
MD5: 04088FDE30F67E74C542B96B60D3C269
PID: 20.500.12556/rul/7626ec3f-1553-45e1-8422-ca1970d25c84

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:optika, difuzna refleksijska spektroskopija, človeška koža, simulacije Monte Carlo
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FMF - Fakulteta za matematiko in fiziko
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[P. Naglič]
Leto izida:2013
Št. strani:X, 68 str.
PID:20.500.12556/RUL-97265 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:543.42:577.3
COBISS.SI-ID:2585444 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:23.10.2017
Število ogledov:3533
Število prenosov:442
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
NAGLIČ, Peter, 2013, Določanje strukture človeške kože z difuzno refleksijsko spektroskopijo : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : P. Naglič. [Dostopano 18 maj 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=97265
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:optics, diffuse reflectance spectroscopy, human skin, Monte Carlo simulations

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Novi pristopi pri poučevanju programiranja
  2. Uporaba konstruktivističnega pristopa pri poučevanju naravoslovja
  3. Preprosti biološki ključi
  4. Učiteljevi pristopi pri poučevanju matematike in njihov vpliv na učno motivacijo
  5. Diferenciacija pri poučevanju naravoslovja v prvem in drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije pri poučevanju naravoslovja v vrtcu
  2. Didaktični pristopi pri poučevanju predmeta spoznavanje okolja v tretjem razredu osnovne šole
  3. Opazovanje rasti in razvoja rastlin
  4. Učenje v paru s študentom - nov pristop pri poučevanju statistike
  5. Odnos vzgojiteljev do zgodnjega učenja naravoslovja

Nazaj