izpis_h1_title_alt

Analiza vlog moža in žene v procesu nakupnega odločanja : magistrsko delo
ID Weis, Lidija (Avtor), ID Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/weis2817.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, prodaja, nakup, družina, spol, odločanje, modeli, tržne raziskave, analiza, behaviorizem
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[L. Weis]
Leto izida:2006
Št. strani:II, 84 str., 20 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-9704 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658.7
COBISS.SI-ID:16234982 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1275
Število prenosov:233
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, sales, purchasing, family, sex, decision making, models, market research, analysis, behaviourism

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj