Podrobno

Razkorak med namero in izvedbo etičnega nakupa : magistrsko delo
ID Murovec, Anja (Avtor), ID Golob, Urša (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska_dela_2/pdfs/mb22_murovec-anja.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:etično potrošništvo, etični potrošnik, Potrošniki, Etika, Vedenje potrošnikov, Magistrske naloge
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Murovec]
Leto izida:2017
Št. strani:85 str.
PID:20.500.12556/RUL-96584 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366:17(043.3)
COBISS.SI-ID:35087965 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:06.10.2017
Število ogledov:1455
Število prenosov:308
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
MUROVEC, Anja, 2017, Razkorak med namero in izvedbo etičnega nakupa : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : A. Murovec. [Dostopano 25 april 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska_dela_2/pdfs/mb22_murovec-anja.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Consumers, Ethics, Consumer behavior, Master's theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Vključitev trajnostne naravnanosti poslovanja v strategijo podjetja: primer podjetja Studio Moderna
  2. Trajnostna naravnanost slovenskih hitro rastočih podjetij
  3. Uporaba inovativnih trženjskih pristopov v izbranih slovenskih podjetjih
  4. Preoblikovanje poslovne strategije v trajnostno strategijo: primer Lotričevega meroslovja
  5. Vpliv managementa človeških virov na trajnostno naravnanost izbranih podjetij
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Struktura kapitala v izbranih slovenskih podjetjih
  2. Primerjalna analiza implementacije koncepta trajnostnega razvoja v izbranih slovenskih in tujih podjetjih
  3. Trajnostni razvoj podjetja Petrol, d. d.
  4. Strateške perspektive korporativne okoljske politike
  5. Trajnostni razvoj v izbranem podjetju

Nazaj