izpis_h1_title_alt

Segmentacija uporabnikov s podatkovnim rudarjenjem : primer telekomunikacijskega podjetja
ID Jordan, Marko (Avtor), ID Jaklič, Jurij (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/jordan14895.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:telekomunikacije, tehnologija, podjetje, rudarjenje podatkov, odnosi s strankami, upravljanje, strategija
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Jordan]
Leto izida:2016
Št. strani:III, 46 str.
PID:20.500.12556/RUL-96096 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.2:004
COBISS.SI-ID:24045798 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:27.09.2017
Število ogledov:1130
Število prenosov:312
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Customer Segmentation with Data Mining: A Case of a Telecommunications Company
Ključne besede:telecommunications, technology, enterprises, data mining, customer relationship, management and control, strategy

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj