Podrobno

Analiza zadovoljstva strank v poprodaji na primeru podjetja Renault Nissan Slovenija : diplomsko delo
ID Ceglar, Gašper (Avtor), ID Ograjenšek, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/ceglar14718.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, avtomobili, trgovinsko podjetje, Renault Nissan Slovenia, kvaliteta, storitve, zadovoljstvo, lojalnost, meritve, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[G. Ceglar]
Leto izida:2016
Št. strani:III, 55, 16 str.
PID:20.500.12556/RUL-96050 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23604454 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:27.09.2017
Število ogledov:2364
Število prenosov:258
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
CEGLAR, Gašper, 2016, Analiza zadovoljstva strank v poprodaji na primeru podjetja Renault Nissan Slovenija : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : G. Ceglar. [Dostopano 14 maj 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/ceglar14718.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Postpurchase Customer Satisfaction Analysis: Case of Renault Nissan Slovenia
Ključne besede:Slovenia, cars, commercial enterprise, Renault Nissan Slovenia, quality, services, satisfaction, loyalty, measurements, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. The Bologna reform
  2. Vpliv executive MBA-študija na razvoj kariernih kompetenc
  3. Interes študentov za MBA-študij
  4. Ekspanzija terciarnega izobraževanja ter zaposlovanje in brezposelnost diplomantov v Sloveniji
  5. Kariera visokošolskega učitelja
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Predgovor
  2. Izobraževalna dejavnost
  3. Upravljanje
  4. Študentsko delo
  5. Odprti visokošolski prostor

Nazaj