izpis_h1_title_alt

Trženje v nepridobitnih organizacijah : primer zveze paraplegikov Slovenije
ID Malovrh, Mojca (Avtor), ID Bajde, Domen (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/malovrh14776.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, neprofitne organizacije, invalidi, Zveza paraplegikov Slovenije, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, financiranje, trženje, poslovno komuniciranje, strategija trženja, učeča se organizacija
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Malovrh]
Leto izida:2016
Št. strani:II, 40 str.
PID:20.500.12556/RUL-95973 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23531750 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:27.09.2017
Število ogledov:1179
Število prenosov:225
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Marketing in not-for-profit organizations: The case of Slovenian Paraplegic Association
Ključne besede:Slovenia, non-profit organizations, invalids, Zveza paraplegikov Slovenije, company performance, business efficiency, financing, marketing, business communication, marketing strategy, learning organization

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj