izpis_h1_title_alt

Analiza rezultatov pri odprti nalogi z državnega tekmovanja osmošolcev iz znanja fizike
Pavlin, Urša (Avtor), Bajc, Jure (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, Rovšek, Barbara (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/4703/ Novo okno

Izvleček
V diplomski nalogi bomo raziskali nalogo s 35. državnega tekmovanja iz znanja fizike za zlato Stefanovo priznanje, ki so jo reševali učenci 8. razredov na državnem tekmovanju 11. aprila 2015. Ukvarjali se bomo z nalogo, ki je v sklopu B, kjer učenci nimajo podanih različnih rezultatov, med katerimi lahko izbirajo. Naloga se nanaša na razumevanje težišča, ravnovesja sil, risanja sil in navora. Analizirali bomo odgovore učencev, poiskali, kje prihaja do napak, ali je ozadje napak slabo razumevanje snovi. Ker je naloga razdeljena na šest delov, bomo preverili, če prihaja do veriženja napak. Preverjali bomo tudi objektivnost nalog. Vse naloge bom še enkrat ovrednotila in primerjala lastne rezultate z objavljenimi, da ugotovimo, kolikšna je ”merska” napaka pri ocenjevanju na državnem tekmovanju.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:državno tekmovanje iz fizike
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2017
COBISS.SI-ID:11721289 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:164
Število prenosov:49
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis of the results of eight-graders in one open problem at physics competition
Izvleček:
In my graduation thesis we will investigate one task from the 35th State Competition in Physics for Stefan awards. The task was solved by pupils of the 8th grade on 11 April 2015. We will analyse the task that is in part B, which is an open ended type of task. The task is related to understanding the center of gravity, balance of forces, sketching forces, and torques. We will examine the answers of the students, to find out where common errors are, or if the background of errors is, for example, poor understanding of theory. However, since the task is divided into six sub-questions, we will also check, how often chain errors occur and at which parts. We will also check the objectivity of the tasks. I will gradethis task for all involved pupils and compare my own results with the published ones, to find out to what extent the grading at the State Competition is reliable, i.e., to estimate the “measuring error” of the grading at the competition for this task.

Ključne besede:national Physical Competition

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj