izpis_h1_title_alt

Analiza kupcev za oblikovanje strategije tehničnih maloprodajnih verig : diplomsko delo
ID Jaki, Janez (Avtor), ID Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/jaki2167.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:prodaja na drobno, trgovina, trgovinsko podjetje, tehnika, trg, strategija trženja, potrošnik, zadovoljstvo, lojalnost, raziskave, preizkušanje domnev, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Jaki]
Leto izida:2006
Št. strani:59 str.
PID:20.500.12556/RUL-9541 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:16176102 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1452
Število prenosov:457
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:retail trade, trade, commercial enterprise, technics, market, marketing strategy, consumer, satisfaction, loyalty, research, hypotheses testing, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj