izpis_h1_title_alt

Oblikovanje spletnega mesta za mlekarstvo PODJED
ID Zorman, Sabina (Avtor), ID Birsa, Darko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (4,34 MB)
MD5: 81F08AFC2C293CFD03CB09BCD4C4575C
PID: 20.500.12556/rul/7f154bd7-40cc-44fc-be57-f1e9b622d403

Izvleček
Z razvojem tehnologije se spletna mesta vedno bolj osredotočajo na potrebe posameznika. Največji preskok smo naredili z razvojem vseh vrst naprav, prek katerih lahko dostopamo do spleta. S to miselnostjo v glavi smo se lotili projekta – oblikovanja spletnega mesta za mlekarstvo Podjed. To je družinsko podjetje, ki se ukvarja s pridelavo in predelavo mleka v mlečne izdelke. Po pogovoru z naročnikom smo definirali cilj spletnega mesta – predstavitev kmetije in njihovih produktov. Poleg tega pa so si želeli ljudi informirati o aktualnih dogodkih na kmetiji, kar smo kasneje tudi vpeljali v strukturo spletnega mesta. V teoretičnem delu smo najprej raziskali kaj je uporabniška izkušnja in kakšno vlogo ima uporabnik spletnega mesta. Prek raziskav smo dokazali kako zelo smo ljudje postali vezani na naše manjše digitalne naprave, ki jih uporabljamo za spletno brskanje. Pomembno je tudi, da razumemo princip odzivnega oblikovanja, ki temelji na prilagajanju spletnega mesta vsem napravam. Dotaknili smo se še ključnih elementov spletnega oblikovanja in se nato podali kreirati predstavitveno spletno mesto mlekarstva Podjed. Začeli smo s pregledom konkurenčnih ponudnikov mlečnih izdelkov in z definiranjem vsebin, kasneje vsebinskih sklopov. Po končanem načrtovanju vsebine, ki smo jo predstavili kot informacijsko arhitekturo, smo izdelali osnutke in jih kasneje še digitalno realizirali. Med oblikovanjem smo bili pozorni na celostno grafično podobo podjetja, s katere izhaja uporabljena barvna paleta. S pomočjo teoretičnega znanja smo oblikovali mrežni sistem, navigacijo ter gumbe in zbrali tipografijo. Poudarek smo naredili tudi na postavitvi elementov za različne naprave.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:uporabniška izkušnja, odzivno spletno oblikovanje, elementi spletnega mesta, proces načrtovanja in oblikovanja
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:NTF - Naravoslovnotehniška fakulteta
Leto izida:2017
PID:20.500.12556/RUL-95379 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.09.2017
Število ogledov:1285
Število prenosov:383
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Website design for diary company PODJED
Izvleček:
With the evolution of technology, websites are increasingly focusing on the needs of the individual. I have created my thesis – Website design for the Podjed dairy – with this in mind. The dairy is a family company that produces and processes milk into dairy products. After a conversation with the company, we defined our goal – the presentation of the farm and its products. In addition, they wanted to inform people about the current events at the farm which was later implemented into the structure of the website. In the theoretical part, the user experience and the role of the user were first researched. The research proved how much people have become dependant on smaller digital devices which are used for web browsing. It is important to understand the principle of responsive web design which is based on adapting the website to every device. After an overview of the key elements of web design, the design of the main website of the Podjed dairy began. It began with an overview of the competitive suppliers of dairy products and with defining the content and topics. After the content, presented as information architecture, was planned out, the drafts were outlined and subsequently digitally realised. During the design, the attention was focused on the overall graphic corporate identity from which the applied colour palette was derived. The network system, navigation and buttons were designed with the help of theoretical knowledge. Furthermore, the concept of the layout of elements on different devices was emphasized.

Ključne besede:user experience, responsive web design, website elements, the process of planning and design

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj