izpis_h1_title_alt

Prenova celostne grafične podobe botaničnega vrta Univerze v Ljubljani
Vrh, Sandra (Avtor), Slavec, Darko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (3,98 MB)
.pdfPDF - Priloga, prenos (4,95 MB)

Izvleček
Diplomsko delo predstavlja prenovo celostne grafične podobe Botaničnega vrta Univerze v Ljubljani in je razdeljeno na dva dela. Prvi, teoretični del se osredotoča na zakonitosti oblikovanja celostne grafične podobe in raziskuje, kako njeni posamezni elementi vplivajo na končni videz prenovljene celostne grafične podobe organizacije. V tem delu so predstavljeni tudi Botanični vrt Univerze v Ljubljani, njegova zgodovina, pomen in naloge ter njegove dejavnosti in ponudba. Drugi, eksperimentalni del zajema praktično delo, ki vključuje pregled in analizo logotipov ostalih slovenskih botaničnih vrtov in arboretumov, nadaljevanje tega dela pa obsega raziskavo obstoječe celostne vizualne podobe Botaničnega vrta Univerze v Ljubljani. V raziskavi je vključena analiza obstoječega logotipa in spletnega mesta, na podlagi katere v nadaljevanju sledi predlog novega logotipa. Prikazan je oblikovalski proces od začetnega razvijanja ideje do končnega izdelka. Prenovljen logotip je umeščen na poslovne tiskovine, promocijska sredstva in aplikacije ter strnjen v priročnik celostne grafične podobe, ki je v diplomskem delu vključen kot priloga.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:celostna grafična podoba, simbol, logotip, botanični vrt
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Organizacija:NTF - Naravoslovnotehniška fakulteta
Leto izida:2017
Število ogledov:499
Število prenosov:294
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:New corporate identity of University botanic gardens Ljubljana
Izvleček:
This thesis presents the redesign of corporate identity of the University Botanic Gardens Ljubljana and is divided into two parts. The main focus in the first part is to research the theoretical meaning of designing corporate identity and its elements that have the important role in the final product. This part includes some general informations about the botanical garden, its brief history, tasks and purposes. Second part of this thesis starts to demonstrate the corporate identity more practically. Firstly there is a research of the logotypes of other Slovenian botanical gardens and their visual identity analysis. The next chapter explores in detail the current logotype and website of the University Botanic Gardens Ljubljana. The new logotype is designed based by these analysis. Entire design process from initial idea to the final appearance is described in chapters 3.5.-3.7. New visual image is integrated in company's print placements, promotional material and applications. All documents are additionally collected in the corporate identity manual that is added as an attachment at the end of the thesis.

Ključne besede:corporate identity, symbol, logotype, botanical garden

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj