izpis_h1_title_alt

Kiparska tehnologija ulivanja skulpture v bron
ID Eržen, Žiga (Avtor), ID Bratuša, Mirko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/4684/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V diplomski nalogi sem predstavil ulivanje v bron po postopku izgubljenega voščenega modela in kako so se s tehnologijo ulivanja v bron srečevali v preteklost. Bron in z njim povezane zlitine so najstarejše ter še vedno najbolj priljubljene kovine za ulivanje kovinskih skulptur. Raziskal sem zgodovinska obdobja, ki so pomembno vplivala na tehnologijo ulivanja bronastih kipov in opisal kako so v bron ulivali Egipčani, stari Grki, Kitajci, ter kakšna je bila tehnologija litja brona v renesansi in v času J. V. Valvasorja na Slovenskem. V praktičnem delu diplomske naloge sem predstavil postopek tehnologije ulivanja skulpture v bron, od začetka (modeliranje v glini), do nanosa patine, pri katerem kip dobi končno podobo.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:tehnologija
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2017
PID:20.500.12556/RUL-95205 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:11709257 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:19.09.2017
Število ogledov:3028
Število prenosov:306
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Sculptural technology of bronze casting
Izvleček:
In my diploma thesis, I introduced bronze casting according to the process of a lost wax model, and how they met with bronze casting in the past. Bronze and related alloys are the oldest and still the most popular metals for casting metal sculptures. I investigated historical periods that significantly influenced the technology of bronze casting statues and described how the Egyptians, the ancient Greeks, the Chinese, how the technology of bronze casting developed in the Renaissance and during the time of J. V. Valvasor. In the practical part of my diploma thesis, I presented the process of lost wax casting, from the beginning (modeling in clay), to the application of the patina, in which the statue gets the final image.

Ključne besede:technology

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj