izpis_h1_title_alt

RAZVOJ SPLETNE APLIKACIJE ZA ISKANJE IN NAROČANJE TOLMAČA ZA SLOVENSKI ZNAKOVNI JEZIK
ID GRUDEN, MAŠA (Avtor), ID Dečman, Mitja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,45 MB)
MD5: A095AAC70302757C80F63376E58CCE55
PID: 20.500.12556/rul/37a3688b-7268-4565-8b34-08dc219c43ce

Izvleček
Diplomska naloga zajema raziskavo obstoječih načinov naročanja tolmača za slovenski znakovni jezik, kar naročnikom (gluhim, naglušnim in gluhoslepim osebam) omogoča premostitev ovir v komunikaciji med slišečimi in gluhimi osebami ter razvoj spletne aplikacije, s katero bi naročnikom tolmačenja želeli približati elektronski način naročanja storitve. Trenutno stanje naročanja storitev tolmačenja je bila raziskano s pomočjo ankete med naročniki (gluhimi in naglušnimi osebami), spletno aplikacijo pa smo razvijali v okolju WAMP, pri čimer smo uporabljali tehnologije, ki so v praksi trenutno najbolj razširjene. Med raziskovanjem obstoječega stanja in z analizo ankete je bilo ugotovljeno, da naročanje storitev tolmačenja poteka prek več kanalov, najpogosteje s klasičnim ročnim iskanjem tolmača prek javno objavljene in dostopne liste 51 tolmačev, najmanj pa prek spletnega obrazca na javno dostopni strani Zavoda Združenja tolmačev za slovenski znakovni jezik. Vzroki za to so nezaupanje v delo tolmačev, osebno nepoznavanje tolmača ter nezaupanje v internet. Med raziskavo je bilo tudi ugotovljeno, da je mogoče obstoječ način naročanja storitve tolmačenja olajšati in pohitriti ne le za naročnike, temveč tudi za izvajalce storitev oz. upravljavce naročil (tolmače), kar bi v določeni meri omogočala tudi razvita spletna aplikacija. Spletna aplikacija bi z dodatnimi funkcionalnostmi v praksi omogočala hitrejše in preglednejše iskanje tolmača ter lažje naročanje storitev tolmačenja. Na podlagi vključene funkcije komentiranja in ocenjevanja tolmačev bi se lahko povečalo zaupanje v naročanje prek spletnega obrazca, kar bi pripomoglo tudi k lažji obravnavi naročil s strani izvajalcev in nenazadnje k večjem zadovoljstvu naročnikov tovrstnih storitev.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:tolmači, slovenski znakovni jezik, spletna aplikacija, iskanje in naročanje tolmača
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FU - Fakulteta za upravo
Leto izida:2017
PID:20.500.12556/RUL-95101 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:14.09.2017
Število ogledov:1383
Število prenosov:427
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:DEVELOPMENT OF A WEB APPLICATION FOR SEARCHING AND HIRING A SLOVENIAN SIGN LANGUAGE INTERPRETER
Izvleček:
This thesis explores the existing ways of hiring a Slovenian Sign Language interpreter, which help users (deaf, hard of hearing and deafblind persons) overcome communication issues with both hearing and deaf persons, and presents the development of a web application that would encourage users to order interpreting services electronically. The current situation in ordering interpreting services was examined through a survey among users (deaf and hard of hearing). The web application was developed in a WAMP environment with the most commonly used technologies. The research and survey analysis showed that users hire interpreters in several ways. The most common way is the classic direct approach on the basis of the publicly available list of 51 interpreters, while the least common way is via the web form available on the website of the Association of Slovenian Sign Language Interpreters. The reasons for this range from distrusting the work of interpreters to not knowing the interpreter personally and distrusting the Internet in general. Moreover, the research showed that the existing process of ordering interpreting services could be facilitated and sped up for the users and service providers (operators) alike, which is what the new web application would allow to some extent. Additional functionalities would render the process of searching and hiring an interpreter faster and more transparent. The possibilities of commenting and rating interpreters would also build trust in ordering services via the web application. In turn, this would facilitate the management of orders and increase the level of satisfaction among the users of these services.

Ključne besede:interpreters, Slovenian Sign Language, web application, seeking and hiring an interpreter

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj