izpis_h1_title_alt

Using ZMET method for deciphering the meaning of cooking for consumers : master's thesis
ID Siljanoski, Andrej (Avtor), ID Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/siljanoski2153-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, consumer behaviour, purchasing, decision making, research, methods, qualitative analysis, cases, catering
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Siljanoski]
Leto izida:2016
Št. strani:II, 68, 6 str.
PID:20.500.12556/RUL-94734 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:23839974 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.09.2017
Število ogledov:1699
Število prenosov:305
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Uporaba Zaltmanove tehnike metaforičnega priklica za razlago pomena kuhanja za porabnike
Ključne besede:trženje, vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, raziskave, metode, kvalitativna analiza, primeri, gostinstvo

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj